کار با یک دستگاه خردکن فلزی کار سختی است. شخص پشت میز کنترل بطور مداوم چندین متغیر مختلف مانند مواد خوراک ، نوار نقاله و ورودی و همچنین عملکرد خردکننده ، دما ، سایش و کیفیت محصول را کنترل و مدیریت می کند. اپراتور باید پیشاپیش فکر کند ، نسبت به تغییرات واکنش نشان دهد و تصمیم بگیرد که چگونه می تواند هر بخش مهمی از فرآیند را تنظیم کند تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کند – و همه این توقف ها در هر ثانیه انجام می شود.

 

در Metso ، ما تمایل داریم که با مشتریان زیاد صحبت کنیم. در طی این بازدیدهای منظم از گیاهان خردکننده و بحث و گفتگو با شرکا ، ما متوجه شده ایم که نوعی از خلبان اتوماتیک می تواند برای اپراتورهای خرد کننده ارزش افزوده ایجاد کند. این مشاهدات از داده های تولید ، یعنی تغییرات در بازده تولید ، حمایت شده است.

دستیار درایو Metso Shredder مانند یک همکار هشیار و قابل اعتماد است

بنابراین ، ما با مشتریان خود نشستیم و آنچه را می توان انجام داد در نظر گرفتیم. این مشاوره ها منجر به ایجاد راه حلی شد که به عملگر خردکننده کمک می کند و گیاه را قادر می سازد که به طور مداوم با ظرفیت بهینه تولید کند. اکنون این نام نیز وجود دارد: ما آنرا Metso Shredder Drive Assistant (SDA) می نامیم.

در عمل ، Metso SDA ابزاری بهینه سازی فناوری است که پارامترهای عملیاتی را کنترل و کنترل می کند تا اپراتورهای خردکن بتوانند روی آنچه انجام می دهند به بهترین وجه تمرکز کنند: مراقبت از تصویر بزرگ.

تا این لحظه ، نرم افزار جدید با خردکن های Lindemann در برخی از سایت های مشتری ما مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج آن دلگرم کننده بوده است.

بازده سریع سرمایه گذاری

با وجود Metso SDA ، قله های فعلی در موتورهای خرد کن کاهش یافته و عملکرد خردکن ثابت تر است. چگالی مواد بالاتر است ، کیفیت بهتر و از همه مهمتر ، بازده بالاتر است. به دلیل بار بهینه شده ، هزینه سایش در هر تن نیز کاهش می یابد.

در بهترین موارد آزمون ، متوسط ​​بازده تا 18 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این ، مشتریانی که از Metso SDA استفاده کرده اند خوشحال هستند که بازده سرمایه گذاری سریعتر از آنچه قبلاً انتظار داشتند بود.

با وجود توسعه این دستیار دیجیتال ، شایان ذکر است که اپراتور خردکن هنوز هم در کابین کنترل کارخانه خردکن حیاتی است. با این حال ، با SDA و راه اندازی ، مسئولیت های اپراتور کمی تغییر می کند ، نسبت به نظارت بر چاله ، اقدام در صورت بروز مشکل ایمنی غیر منتظره ، و تعامل اگر SDA نتواند به طور مطلوب با یک ماده سخت دشوار برخورد کند.

کلید کارآیی همکاری نزدیک است.

بر اساس آزمایشات و آزمایشاتی که با مشتریان خود انجام داده ایم؛ بهترین نتایج ممکن هنگامی حاصل می شود که دانش عمیق اپراتور به همراه توانایی SDA در مشاهده بی حسی و واکنش بدون تردید به کار گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *