می بینید که یک همکار در هنگام خواندن تلفن خود از ابزار اشتباه برای کار یا پیاده روی از پله ها استفاده می کند. شما خطر را می بینید و می دانید که باید با گفتن به همکار بگویید که کاری که انجام می دهد بی خطر نیست ، اما شما نمی توانید. احساس اضطراب و اضطراب می کنید. ساده تر این است که فقط اجازه دهید شخص تصمیم خود را بگیرد و از خودش مراقبت کند.

 

چگونه اقدام کنیم؟

همه ما در شرایطی قرار داریم که بتوانیم مداخله کنیم. اما بیشتر اوقات اوضاع چنان بی ضرر به نظر می رسد که تصمیم می گیریم در منطقه راحتی خود بمانیم و به همه اجازه می دهیم مسئولیت اعمال خود را به عهده بگیرند. ما نمی خواهیم تنشی ایجاد کنیم ، و نمی خواهیم حرفه ای بودن یا قضاوت دیگران را زیر سوال ببریم. ما به این احتمال اتکا می کنیم که اتفاق بدی رخ ندهد. اما اگر اشتباهی رخ داد و می دانستید که می توانستید قدم بگذارید تا تغییری ایجاد کنید؟

بعضی اوقات ممکن است احساس کنیم که هیچ راهی برای بهبود ایمنی برای ما وجود ندارد. اما ، در واقع ، ما می توانیم با مراقبت از همکار ، با مراقبت از همکار در کنار ما ، تفاوت ایجاد کنیم. مراقبت از بسیاری جهات بیان می شود. لذت بخش ترین روش این است که فقط برای یک دقیقه متوقف شوید و در مورد ایمنی مکالمه ای مثبت داشته باشید. یک وضعیت کمتر ایده آل و در عین حال بسیار مهم مداخله در دیدن یک عمل ناامن است. همیشه آسان نیست و همیشه پاداش دهنده نیست ، اما یافتن این شجاعت کوچک می تواند تأثیر زیادی بگذارد.

چون اهمیت می دهم

از آنجا که اهمیت می دهم موضوع کمپین ایمنی جهانی سالانه ما – ایمنی ایمنی ۲۰۱۷ بود. این کمپین در یک فیلم کوتاه داخلی به سبک فیلم موضوع را مورد بحث قرار داد که هدف ما تشویق ما برای ترغیب همکارانمان بود که به آنها اهمیت می دهیم. این اجازه را به ما داد تا از منطقه راحتی خود خارج شویم و در شرایط ناامن نیز مداخله کنیم. همچنین فرصت خوب دیگری را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم فرهنگ کاری آزاد و دوستانه خود را تقویت کنیم و در مورد کار و ایمنی یکدیگر اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 

People filming a safety video.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *