سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی چیست؟

این دستگاه در ابتدایی ترین حالت سنگ شکنی قرار می گیرد. در واقع سنگ شکن فکـی برای خرد کردن فرآورده های معدنی از جمله شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب از این دستگاه در معادن سنگ استفاده می شود و در واقع برای خرد کردن کامل سنگ هایی که قطر آن ها بیشتر از ۲۰ سانتی متر است مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل از سنگ شکن فکی برای خرد کردن سنگ های درشت استفاده می شود.

 

مشخصات سنگ شکن فکـی چیست؟

این سنگ شکن به صورت مداوم در معرض سایش و فشار ناشی از سنگ های خرد شده قرار می گیرد، به همین در قسمت دهانه ورودی دستگاه از فولاد منگنزدار استفاده می شود که می تواند فشار ناشی از ای عوامل را تا حد بسیار زیادی تحمل کند و این عامل می تواند در افزایش طول عمر این دستگاه بسیار موثر باشد.

اجزای تشکیل دهنده مربوط به سنگ شکـن فکی از دو صفحه ثابت و متحرک است، در واقع این دو صفحه طوری با همدیگر کار می کنند که نیرو و فشار لازم را جهت خرد کردن انواع سنگ ها به وجود می آورند و همین مساله باعث افزایش محبوبیت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن شده است.

از کارایی و توان دستگاه سنگ شکـن فکی می توان به خرد کردن ۶۰۰۰ تن در ساعت برای سنگ و مصالح ساختمانی اشاره کرد.

 

دستگاه سنگ شکن فکی

 

مزیت استفاده از دستگاه سنگ شکـن فکی

از این دستگاه در صنایع مختلفی استفاده می شود و در واقع یکی از مهم ترین کاربرد های مربوط به آن این است که برای خرد کردن سنگ های سختی هم چون کوارتزیت و سنگ آهن استفاده می شود و این مساله کاربرد سنگ شکن فکی را بسیار زیاد کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چگونگی خرید و یا اجاره مربوط به این دستگاه می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *