دستگاه سنگ شکن

دستگاه سنگ شکن صنعتی چیست؟

دستگاه سنگ شکن عملیات خرد کردن سنگ هایی که به صورت خام از معدن به دست آمده اند و ورود این سنگ های خرد شده به آسیابهای مواد خام است. در حالت کلی دستگاه سنگ شکن را باید در دو دسته قرار داد، این دو دسته شامل: 1- دستگاه سنگ شکن ثابت 2- دستگاه سنگ شکن متحرک

 

دستگاه سنگ شکن ثابت چیست: این دستگاه در ابتدای خط تولید قرار دارند، در واقع سنگ های معدنی به وسیله جک و یا کامیون به داخل این دستگاه ریخته می شود تا عملیات خرد کردن آن را انجام دهد، سپس به وسیله نوار نقاله ماده نهایی از سنگ خرد شده در داخل بسته بندی برای مخلوط کردن با دیگر مواد صنعتی قرار می گیرد.

 

دستگاه سنگ شکن متحرک

 

دستگاه سنگ شکن متحرک: این دستگاه معمولا از وزن پایینی برخوردار است و به همین دلیل به سادگی می توان آن را به معدن و دیگر مناطقی که سنگ های معدنی استخراج می شوند و نیاز به خرد کردن آن ها داریم برده می شود. این دستگاه در صنعت استفاده بیشتری دارد ولی به هر حال قدرت دستگاه سنگ شکن ثابت بسیار بیش تر از مدل متحرک آن است و همین باعث می شود که برای خرد کردن سنگ هایی که نیاز به نیرو و فشار زیاد داریم از دستگاه سنگ شکن ثابت استفاده کنیم. به هر حال هر کدام از این مدل ها دارای کاربرد خاصی در صنعت راه و ساختمان هستند.

مدل های مختلفی از دستگاه سنگ شکن وجود دارد که مشخصات هر کدام از آن ها را در مقالات بعدی به صورت مفصل بیان می کنیم. از مهم ترین این مدل ها می توان به مخروطی، فکی، ضربه ای و غلطکی اسم برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب و خرید انواع دستگاه سنگ شکن می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *