ایمنی عامل اصلی در تجارت امروز ما و اولویت اصلی در Metso است. مهم است که راه های جدیدی پیدا کنید که کارمندان بتوانند تمام وقت در یک منطقه امن تر کار کنند. سکوی نگهداری ما برای سنگ شکن های فک، نمونه خوبی است. این تجهیزات شرایط کار و ایمنی را بهبود می بخشد.

 

Metso مجموعه ای از سیستم عامل های نگهدارنده برای سنگ شکن های فکی را توسعه داده و راه اندازی کرده است. محرک اصلی این پیشرفت بازخورد دریافت شده از میدان بود. بسیاری از مشتریان در صنعت معدن و صنایع سنگین کار در حفره سنگ شکن فکی را به عنوان یک نگرانی بالقوه در مورد ایمنی معرفی کرده اند. هر از چند گاهی افرادی که سرویس و نگهداری آن را در سنگ شکن فکی انجام می دهند باید وارد حفره سنگ شکن فک شوند. هر چند وقت یک بار این اتفاق بستگی به موارد زیادی دارد ، مانند ساینده بودن سنگ یا سنگ معدن توسط سنگ شکن. واقعیت این است که از لزوم ورود به حفره سنگ شکن نمی توان جلوگیری کرد.

قبل از راه اندازی سیستم عامل های نگهدارنده برای سنگ شکن های فکی Metso NordbergTM C Series ، هیچ راه حل صنعتی و تجاری در دسترس نبود. و شیوه های موجود در این زمینه بسیار متفاوت بود: برخی از آنها برای خدمه تعمیر و نگهداری دشوار بودند و برخی دیگر ایمن نبودند. بنابراین تقاضای روشنی برای یک راه حل حرفه ای وجود داشت.

رویکرد ما در توسعه سکوهای تعمیر و نگهداری ، ترکیب ایمنی و سهولت استفاده بود. و من واقعاً می توانم بگویم که ما به خوبی موفق شدیم. سکوهای تعمیر و نگهداری ، در صورت تنظیم صحیح ، کاملاً در حفره سنگ شکن قرار می گیرند و آنها را پشتیبانی می کنند که فک در جای خود قرار می گیرد – حتی اگر سخت افزار نصب بالای فک از بین برود ، سست یا حتی برداشته شود. این تضمین می کند که فک نمی میرد.

سیستم عامل های تعمیر و نگهداری Metso به لطف طراحی سبک اما محکم ، قابل استفاده هستند. آنها برای بلند کردن یک نفر به اندازه کافی سبک هستند و مجهز به نرده های دستی هستند که نه تنها هنگام ایستادن روی سکو و کار در حفره ، ایمنی را اضافه می کنند بلکه به عنوان نقاط بالابر عمل می کنند. به لطف ریل های دستی ، سکو را می توان به راحتی از داخل حفره و داخل آن خارج کرد.

بستر تعمیر و نگهداری یک سرمایه گذاری کوچک است که به طور قابل توجهی ایمنی و ارگونومی را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، با بهبود ایمنی و ارگونومی کار در حفره سنگ شکن ، همچنین می توان بهره وری – در این حالت زمان جایگزینی فک را بهبود بخشید ، که باعث کاهش زمان و کاهش کارایی کل کارخانه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *