سنگ شکن سانترفیوژ نیز مانند سنگ شکن هیدروکن، برای مرحله سوم فرآیند خرد کردن سنگ به کار می رود. در این مقاله قصد داریم تا ضمن بررسی فنی و مشخصات این نوع سنگ شکن در خصوص نحوه خرید مستقیم و با قیمت واقعی این دستگاه برای شما صحبت کنیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

سنگ شکن سانتریفیوژ چگونه کار می کند؟

این نوع از سنگ شکن به منظور استفاده در مراحل نهایی سنگ شکنی طراحی شده است. معمولا از سنگ شکن  سانتریفیوژ در مرحله ثالثیه یا همان مرحله سوم استفاده می شود. نام دیگر این سنگ شکن که بیشتر با آن شناخته می شود، سنگ شکن راک اند راک است.

در مدل های تولید شده از این سنگ شکن مانند مدل RSMX، از یک شفت محوری به صورت عمودی استفاده می شود. نحوه عملکرد این نوع سنگ شکن به این صورت است که در اثر برخورد سنگ ها با شفت، این سنگ ها به سوی دیواره پرتاب می شود. دیواره می تواند حلقه سندان و یا یک قفسه سنگ باشد. در اثر این برخورد که با سرعت بالایی صورت می گیرد، سنگ ها شکسته شده و کوچک تر می شوند. نام دیگری که به این نوع سنگ شکن داده می شود، سنگ شکن VSI است که به شفت عمودی دستگاه اشاره دارد.

شماتیک سنگ شکن سانترفیوژ

توان خروجی ماکزیمم مدل های مختلف این دستگاه، 400 تن در ساعت است که توانایی خرد کردن سخت ترین انواع سنگ معدنی و همچنین مواد معدنی مختلف را دارا است. این دستگاه به دلیل شکل طراحی و قدرت عملی خود توانایی خرد کردن سخت ترین سنگ ها و کانی ها را دارد. سنگ شکن سانتریفیوژ، می تواند ابعاد بار استاندارد برای ماسه و آسفالت را برای شما تولید کند.

خرید و مشخصات سنگ شکن سانتریفیوژ

شما برای صرفه جویی و انتخاب صحیح در خرید انواع این دستگاه باید به صورت مستقیم با تولید کنندگان ارتباط داشته باشید. در این صورت شما می توانید سنگ شکن سانتریفیوژ اصلی را با قیمت مناسب و مستقیم خریداری کرده و اطلاعات و مشخصات دقیق مدل خود را دریافت کنید. شما می توانید برای این منظور با ما تماس بگیرید.