این را تصور کنید: مدار خرد کردن در سطح مشخصی بهینه شده است و همه چیز به راحتی پیش می رود. در شرایط فعلی ، حداکثر فعالیت را انجام داده اید و تا زمان تغییر شرایط ، در سطوح بهینه تولید می کنید. به دلیل تقاضای بیشتر در بازار نیازهای تولید افزایش یافته است و یا در بخش هایی از معدن شما خصوصیات سنگ معدن کشف شده است. درنهایت ، وقتی نوبت به رمپ کردن تولید یا تنظیم کارآمد مدار شما می رسد ، آیا گزینه های خود را می دانید؟

 

وقتی در وضعیت فوق قرار دارید ، موارد زیادی برای فکر کردن وجود دارد:

آیا سیستم فعلی من می تواند بار بیشتری را تحمل کند؟
آیا خاصیت سنگ معدن باعث افزایش بار کار بر روی تجهیزات کمکی من شده است؟
آیا تجهیزات مناسبی در محل دارم؟
آیا می توانم پارامترهای عملیاتی را به سرعت تغییر دهم؟
این امر چه تاثیری بر خروجی و کیفیت نهایی من خواهد گذاشت؟
با نوسان قیمت کالاها ، مهم است که به دنبال راه حل هایی باشید که به شما و مدار شما کمک کند انعطاف پذیر باشد. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که می توانید هنگام بررسی سه گزینه اصلی خود در نظر بگیرید: بهینه سازی ، به روزرسانی و جایگزینی.

بهینه سازی

چند مرحله برای بهینه سازی یک مدار خردکننده وجود دارد – اولا برای بهینه سازی عملکرد دستگاه ، و در مرحله دوم برای بهینه سازی عملکرد کلی مدار شما.

بهینه سازی یک ماشین شامل تأیید صحت کلیه جنبه های تجهیزات شما برای به حداکثر رساندن فرآیند و عملکرد مکانیکی است. محفظه سنگ شکن مکان خوبی برای شروع است. در طول عمر یک معدن ، اهداف تولید یک مرحله خرد کن واحد می تواند به میزان قابل توجهی تغییر کند. خواص سنگ همچنین می توانند درجه بالایی از تنوع را نشان دهند. اگر قطعات سایش سنگ شکن به این شرایط تغییر یافته سفارشی نباشد ، می تواند تولید کمتری داشته باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد. پس از بهینه سازی اتاقک ، مزایای زیادی به کل کارخانه فرآوری مواد معدنی منتقل می شود. این می تواند شامل افزایش عمر آستر ، درجه بندی بهتر محصول نهایی و کاهش مصرف انرژی باشد.

فراتر از محفظه ، بهینه سازی کل مدار خرد کننده یک رویکرد جامع برای افزایش تولید است. برای درک نحوه عملکرد کل مدار به عنوان یک فرآیند واحد ، باید چند نکته مشخص شود: تنگناهای سیستم و جایی که ظرفیت در دسترس است. پس از شناسایی تنگناها و مناطقی از ظرفیت اضافی ، تهیه پیشنهادات برای کاهش تنگناها (های) و استفاده از ظرفیت اضافی.

به عنوان مثال ، اگر سنگ شکن های ثانویه به عنوان تنگنا مشخص شده و سنگ شکن های سوم از ظرفیت اضافی برخوردار باشند ، می توان دیافراگم صفحه روی صفحه نمایش های ثانویه باز کرد. این امر باعث می شود مواد درشت تر با سرعت بیشتری به مرحله بعدی منتقل شوند.

به طور کلی ، این راه حل کار را به دستگاهی که ظرفیت بیشتری برای انجام کار دارد ، توزیع می کند. با این حال ، هر تنظیم در فرآیند می تواند پیامدهای دیگری را برای سایر قسمتهای فرآیند داشته باشد. صحبت از یک متخصص را در نظر بگیرید که می تواند دید وسیع تری داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که همه مراحل با هم به روش بهینه کار می کنند. گزینه هایی برای دستیابی بیشتر از طریق مدار خرد کردن شما می تواند شامل تغییر در تکنیک انفجار و استراتژی های قبل از غلظت باشد. این تکنیک ها را می توان با استفاده از ابزار دقیق مانند سیستم های SmartTagTM و VisioRock ، از جمله دیگر ، اندازه گیری ، کنترل و ردیابی کرد.

ارتقا

بهینه سازی فرآیند فقط می تواند شما را تا آنجا که با محدودیت دارایی های موجود خود کار می کنید ، جلب کند. اگر سنگ شکن شما یک مدل قدیمی است و از لحاظ طراحی محدود است ، ممکن است در نظر بگیرید که دستگاه خود را ارتقا دهید. در حالی که فقط از بخش کمی از بودجه خود استفاده می کنید ، به روز رسانی ها راهی عالی برای به دست آوردن زندگی جدید از تجهیزات خود هستند. با انتخاب گزینه های مختلف ، ارتقاء می تواند در طی چندین سال انجام شود ، ضمن افزودن مزایای سالانه در حالی که محدودیت های محدود CAPEX را دارد ، مزایای سالانه را نیز اضافه کنید. ارتقاء می تواند به شما در افزایش تولید سالانه خود از طریق کاهش خرابی کمک کند. مدلهای قدیمی ممکن است عملکرد پاک کننده ترامپ کارآمد نداشته باشند که می تواند منجر به خرابی بیش از حد و هزینه های بالای نگهداری شود. به روزرسانی در سیستم ترامپ و ترخیص هیدرولیک می تواند اطمینان حاصل کند که شما به سرعت پشتیبان گیری خواهید کرد و کار می کنید. سایر به روزرسانی های موجود امکان تنظیم آسان تر و سریع تر را دارند که به حفظ تولید مداوم و کاهش بار چرخشی کمک می کند. به روزرسانی دستگاه سنگ شکن خود با ویژگی های به روز و فناوری منجر به توان اضافی خواهد شد. به طور کلی ، عملیات شما با تعداد بیشماری از نتایج مفید مانند تعمیر و نگهداری آسان تر و بهبود ایمنی می تواند انعطاف پذیر تر شود.

توجه به این نکته ضروری است که یک بروزرسانی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند ، اما اگر این به روزرسانی محدودیت های سیستم را برطرف نکند ، مشکل (های) حل نمی شوند. مشکلات جدید به طور بالقوه ممکن است بوجود بیاید.

 

جایگزین کردن

در پایان روز ، فناوری به پیشرفت خود ادامه می دهد و سنگ شکن ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سنگ شکن های جدید نسل می توانند پیشرفت قابل توجهی در ظرفیت خرد کردن ، درجه بندی محصول نهایی ، نسبت های کاهش و ارائه کنترل بهتر باز کردن خوراک هنگام تنظیم تنظیمات سنگ شکن ارائه دهند. با وجود یک ماشین جدید در محل ، می توانید از جهشی بزرگ در ظرفیت کارخانه و هزینه های عملیاتی خود در مرحله خرد کردن انتظار داشته باشید. علاوه بر این ، عناصر پایین دست مانند صفحه نمایش ، نوار نقاله و آسیاب نیز ممکن است بهره مند شوند. به طور کلی ، هنگام بررسی تجهیزات جدید ، ارزیابی می شود که آیا CAPEX مورد نیاز با ارزش افزوده فن آوری جدید جبران می شود.

مقایسه بودجه و نیازهای تولیدی شما

بعضی اوقات ماشینهای فعلی شما نیازهای جدید را برآورده نمی کنند و ظرفیت اضافی را طلب می کنند. در این مرحله ، می خواهید تجهیزات اضافی را در نظر بگیرید. همیشه مشورت با تیمی از خبرگان مفید است. تیم های PRO و Crusher Applications Metso می توانند با هم همکاری کنند تا بهترین فرصت برای ظرفیت اضافی و دستگاه مورد نیاز خود را برای برآورده کردن نیازهای تولید فعلی و آینده مشخص کنند.

در پایان ، این در مورد متعادل کردن بودجه شما با نتایج مطلوب است. پاسخ صحیح به شرایط شما بستگی دارد. برای دستیابی به راه حل با چشم انداز جامع ، بررسی کلی گیاه بهترین مکان برای شروع است. هر گزینه ای که انتخاب شود ، تأثیر آن بر عملکرد کلی شما خواهد بود و نیاز به تجزیه و تحلیل هزینه دارد. تیم های ما می توانند کمک کنند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *