فولی فک

فولی فک:

فولی فک یا پولی کش یکی دیگر ابزار های مکانیکی است که این محصول در معادن، جاده سازی ها و ماشین سازی ها کاربرد های گسترده ای دارد، در معادن فولی فک در استخراج و تجزیه و انتقال محصولات تولید شده از معدن نقش ندارد، بلکه کاربرد این دستگاه بیشتر در تعمیر ماشین های معدنی و ابزار و ماشین های اساسی می باشد. در ادامه بیشتر با این قطعه صنعتی و نوع و کارایی آن آشنا می شویم.

انواع فولی فک:

این قطعه صنعتی در دو نوع دستی و هیدرولیک تولید و به بازار های مختلف عرضه می شود، اما قبل از بررسی این دو نوع بهتر است بدانیم که فولی فک چه کارایی دارد؟ کار فولی فک در بیرون آوردن هر نوع قطعه و یا بلبرینگ می باشد، این دستگاه صنعتی بدون این که هیچ آسیبی به این قطعات وارد کند آنها را از ماشین های اساسی خارج می کند با این دستگاه می توان هر نوع شفت و چرخ دنده را هم از محل نصب خود جدا کرد، اما این فولی فک با این کارایی مناسبی که دارد در دو نوع دستی و هیدرولیک طراحی و ساخته می شود. نوع دستی آن در دو مدل سه شاخه و دو شاخته طراحی و ساخته می شود، همانطور که از نام آن مشخص می باشد به کمک نیروی مکانیکی قطعات مورد نظر شما را خارج می کند.

 

 

نوع هیدرولیک آن دارای پمپ سرخود و پنپ جدا می باشد که با نیروی پمپ کار خود را انجام می دهد و نیازی به نیروی مکانیکی برای خارج کردن قطعه ندارد، در پمپ سرخود سیستم جک، انتقال و پمپ به روی فولی فک نصب شده است، مدل سرخود آن در هنگام کار نیازی به نگهداری ندارد تنها باید ایراد استهلاکی و یا نشت روغن آن را برطرف کرد تا در طول انجام پروژه مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *