ماسه شور حلزونی

سیستم کار ماسه شور حلزونی با استفاده از پره های حلزونی شکل آن است به صورتی که با استفاده از این پره ها، آبی که به همراه مواد به داخل حوضچه ریخته شده به درون کانال خروجی هدایت می شوند و این آب گل و آلود از دستگاه خارج می گردد.

 

 

دستگاه ماسه شور

 

خصوصیات ماسه شور حلزونی

پره های حلزونی مربوط به این دستگاه از ورق ۵ میل می باشد. هم چنین این لوله ها ضدسایش بوده و همین مساله باعث افزایش عمر این دستگاه شده است چون که معمولا دستگاه ماسه شور بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی می گردد و این ضد سایش بودن این لوله ها باعث افزایش کیفیت ماسه شور حلزونی گردیده است.

ماسه شور حلزونی دارای دو مدل جک دار و بدون جک است. که با عرض و طول استاندارد شده ساخته می شود.

 

مزایای استفاده از ماسه شور حلزونی

شاید کیفیت ماسه شسته شده در این دستگاه به نسبت مدل پاکتی نباشد، اما برای افزایش کیفیت ماسه تولیدی معمولا از دو ماسه شور پشت سر هم استفاده می کنند. حجم آب مصرفی در این مدل از دستگاه به نسبت مدل های دیگر بسیار کم تر است و این خاصیت یکی از مهم ترین مزیت های مربوط به دستگاه ماسه شور به حساب می آید.

هم چنین از ماسه شور برای مصالح رودخانه ای و هم کوهی مورد استفاده قرار می گیرد و این دومین مزیت مربوط به این دستگاه به شمار می رود. ضد سایش بودن حلزون مربوط به این دستگاه خود مزیت دیگری است که عمر محصول را بسیار بالا برده است.

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین ثبت سفارش برای دستگاه ماسه شور با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *