شن و ماسه

قبل از هر چیزی باید بگوییم که احداث خط تولید شن و ماسه بسیار به ماده اولیه شما بستگی دارد. شن و ماسه یا از بستر رودخانه به دست می آید و یا از دل کوه. جهت احداث خط تولید شن و ماسه بایستی به این نکته توجه کنید که ماده اولیه شما در کدام یک از این دو مدل تامین می شود. چون که احداث خط تولید برای این دو ماده بسیار با همدیگر تفاوت دارد.

 

خط تولید شن و ماسه

 

دستگاه های مورد نیاز جهت احداث خط تولید شن و ماسه

نوار نقاله: یکی از این تجهیزات جهت احداث خط تولید نوار نقاله است. در واقع این وسیله، وظیفه انتقال شن و ماسه را از یک دستگاه به دستگاه دیگر دارد و فاصله ما بین این دستگاه ها را باید با طوب نوار نقاله تنظیم کرد. هم چنین ظرفیت خط تولید ما هم می تواند عرض نوار نقاله را شامل شود.

سرند: یکی دیگر از تجهیزات مهم جهت به راه اندازی سرند است. در واقع این وسیله، وظیفه طبقه بندی محصولات را بر عهده دارد. شن و ماسه بادامی، نخودی و حتی ماسه در طبقه های مربوط به این سرند قرار می گیرد و بستگی به این دارد که شما چند محصول داشته باشید و به ازای آن از سرند استفاده کنید.

سنگ شکن: مهم ترین دستگاه برای خط تولید شن و ماسه است. اگر از دل کوه ماده اولیه را تامین می کنید، سنگ شکن را در ابتدای خط تولید بگذارید و اگر از بستر رودخانه تامین می کنید احتیاجی نیست که سنگ شکن را در ابتدای خط تولید خود قرار دهید.

ماسه شور: برای شن و ماسه ای که از رودخانه به دست می آورید حتما بایستی از دستگاه ماسه شور استفاده کنید تا گل و لای را از این مواد جدا کنید.

 

در این مطلب به صورت کامل و البته خلاصه مطالب مهمی را در ارتباط با چگونگی احداث خط تولید  بیان کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و تامین قطعات مورد نیاز با ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *