هنگام انتخاب قطعات یدکی و لوازم یدکی برای تولید تجهیزات سنگین ، قیمت و زمان تحویل اغلب موارد اصلی در نظر گرفته می شوند. با این حال، طراحی و اندازه صحیح ، مواد بهینه و پشتیبانی مطلوب نیز مورد توجه هستند.
اگرچه ممکن است قطعات از بیرون یکسان به نظر برسند ، اما در واقع ممکن است از نظر کیفیت و مواد بسیار متفاوت باشند. نتیجه استفاده از یک قسمت نادرست که مطابق برنامه ریزی انجام نشده است می تواند بسیار پرهزینه باشد – تجهیزات می توانند آسیب ببینند ، طول عمر قطعات به میزان قابل توجهی کاهش یابد ، یا تجهیزات ممکن است به صورت فاجعه بار خراب شوند و امنیت کارمندان را در معرض خطر قرار دهد.

مواد به کار رفته در قطعات می توانند بر سودآوری تولید مصالح تأثیر بگذارند

مواد قطعه نادرست ممکن است به ضرر و زیان قابل توجهی در تولید منجر شود ، بسیار گرانتر از هزینه اجزای انفرادی. به عنوان مثال ، یک بوش محافظ اصلی شافت که از مواد صحیح تشکیل نشده باشد ممکن است خیلی سریعتر از اجزای اصلی برطرف شود و منجر به تغییرات اضافی و خرابی شود.

با محافظت از تجهیزات سنگدانه با پوشش محافظ ، می توان جریان مواد را نگه داشت و زمان نگهداری آن کاهش یافت. نصب شده در فیدرها ، حفره ها ، حفره ها ، سطلهای انتقال ، سیلوهای انتقال ، سیلوها و هر نوع کاربرد دیگری که در معرض سایش و سر و صدایی سنگین باشد ، روکشهای پوشیده شده با دقت انتخاب شده باعث افزایش سایش و کاهش صدا در ضمن افزایش عمر سرویس دهنده قطعات می شوند.

روکش پلی استر Trellex برای مقاومت در برابر سایش شدید حتی با بالاترین جریان و سرعت مواد ساخته شده است. ترکیبی از بهترین خواص لاستیک و سرامیک در پوشش ، یک چرخه عمر فوق العاده طولانی را در مقایسه با سایر انواع محافظت در برابر سایش تضمین می کند. سرامیک های با کیفیت بالا مقاومت بی نظیری در برابر سایش فراهم می کنند ، در حالی که خواص الاستیک لاستیک به طور موثری ضربه های شوک را جذب می کند. در یکی از داستانهای موفقیت مشتری ما ، افزایش ایمنی و بروزرسانی برای تگزاس مواد با آسترهای پلی Cer ، سرمایه گذاری روی مواد صحیح بسیار ارزشمند است.


طراحی قطعات باید مناسب برای عملکرد بهینه باشد

حتی کوچکترین تغییرات در طراحی می تواند تأثیر چشمگیری بر عملکرد تجهیزات داشته باشد. ناگفته پیداست که برای عملیاتی که باید آن را انجام داد ، این بخش باید کاملاً مناسب باشد. همیشه نگاه کنید تا ببینید که این قسمت اصلاح شده یا ساده شده است. بعضی اوقات قطعات ساده ممکن است باعث بهبود عملکردی یا عملیاتی شود ، اما بعضی اوقات ممکن است ویژگیهای مفقود شده برای ایمنی اضافه شده و از بین بردن آنها ممکن است افراد را در معرض خطر قرار دهد.

علاوه بر این ، تجهیزات و طراحی قطعات ایستا نیستند اما به طور مداوم برای بهبود عملکرد و ایمنی تجهیزات تصفیه می شوند. به یاد داشته باشید که آیا در مورد تغییر طرح و اینکه آیا کیت های ارتقاء برای بهبود عملکرد وجود دارد ، با تهیه کننده خود صحبت کنید. یک نمونه خوب اخیر در اینجا ارتقااتی است که ما در گهواره ها و میله های ضربه نقلیه اپراتور معادن انجام دادیم. با اجزای جدید ، ضربه به کمربند کاهش یافته ، و ریزش مواد و زمان نگهداری کاهش می یابد.

در بسیاری موارد ، مدل های سنگ شکن قدیمی ممکن است عملکرد پاک کننده ترامپ کارآمد نداشته باشند که می تواند منجر به خرابی بیش از حد و هزینه های بالای نگهداری شود. به روزرسانی در سیستم ترامپ و ترخیص هیدرولیک می تواند اطمینان حاصل کند که شما به سرعت پشتیبان گیری خواهید کرد و کار می کنید. سایر به روزرسانی های موجود امکان تنظیم آسان تر و سریع تر را دارند که به حفظ تولید مداوم و کاهش بار چرخشی کمک می کند.

ما از چاپ سه بعدی در مقیاس بزرگ استفاده می کنیم تا الگویی برای ریخته گری قطعات سایه بان فراهم آوریم که به تولید قطعات خاص پوشاک مشتری می پردازد. این همچنین به عنوان مثال در فرآیند تولید رسانه غربالگری برای نیازهای خاص مشتری استفاده می شود – سرعت کل روند پایان به پایان قابل توجهی سرعت می یابد. به دلیل هزینه بسیار بالای چاپ سه بعدی در هر کیلوگرم ، به طور مستقیم چاپ قطعات سایش هنوز غیر ممکن است.


مزایای مشارکت مناسب

وقتی همه چیز به راحتی پیش می رود ، موجودی محلی یا تخصص فنی ممکن است همیشه مورد توجه واقع نشود. هنگامی که یک خرابی رخ می دهد ، می خواهید یک منبع با دسترسی سریع به اجزای مورد نیاز و تخصص فنی داشته باشید. یک ابزار کنترل و نگهداری از راه دور مانند خدمات Metso Metrics می تواند در صورت نیاز به تعویض قطعات ، اخطار هشدار را ارسال کند ، و در کاهش خرابی از خرابی غیرمترقبه کمک بیشتری خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *