تعمیرات سنگ شکن

همه چیز درباره تعمیرات سـنگ شکن در این مطلب برای شما بیان می شود. در مورد این دستگاه و تعمیرات آن شما در این مقاله مطالب مهمی از جمله مشخصات و نحوه تعمیرات را خواهید آموخت. همچنین در پایان مطلب و به عنوان یک روش ویژه، خدمات و سرویس های کامل و متناسب با کیفیت برای تعمیرات سنگ شکن های شما به شما معرفی می شود. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

همه چیز درباره تعمیرات سنگ شکن

در مورد تعمیرات انواع سنگ شکن ها باید بدانید که این کار یک امر تخصصی و نسبتا پیچیده است که باید به وسیله شرکت های متخصص و تجهیز شده به ابزار استاندارد صورت بگیرد. زیرا اولا در تعمیرات سنگ شکن، شما با قطعات بزرگ و عظیم سر و کار دارید که دقت و حساسیت بالایی دارند. برای مثال روتور شما در انواع سنگ شکن های مختلف، به عنوان قلب دستگاه سنگ شکن شما شناخته می شود و شما باید حواستان را جمع کنید که آسیبی به آن در هنگام تعمیر نرسد.

 

برای این امر باید شرکت مذکور مجهز به جرثقیل های بزرگ با توان بالای حمل وزن و دستگاه های بزرگ جوشکاری به همراه مکانیک های متخصص و با تجربه در نصب و تجهیز تجهیزات مانند یاتاقان های عظیم بر روی شفت باشد. همچنین در عملیات مربوط به روتور در تعمیرات با استفاده از مهندسی معکوس باید به یک مورد مهم توجه بسیار ویژه ای داشت و آن هم تعادل دینامیک روتور است.

ماشینکاری شفت و سایر قسمت های دستگاه نیز از قسمت های مهمی است که در تعمیرات سنـگ شکن یا بازساخت آن انجام می شود و برای این امر نیز نیاز به تجربه بالا و دانش فنی کافی است.

انجام کلیه تعمیرات سنگ شکن

در این مجموعه با استفاده از تیم متخصص و ابزار دقیق و مناسب، تعمیرات اصولی انواع دستگاه های سنگ شکن انجام می شود. قیمت در این مجموعه متناسب با کار بوده و هیچ هزینه اضافه ای از شما دریافت نمی شود. شما می توانید برای سفارش هرگونه تعمیرات سنـگ شکن با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *