هنگامی که آسیاب می چرخد، وظیفه لنت آسیاب، گرفتن و بلند کردن شارژ برای ایجاد حرکت بار مطلوب و اطمینان از تبدیل هرچه بیشتر انرژی به سنگ زنی است. ما در اولین پست وبلاگ خود با نکاتی در مورد بهبود سودآوری شروع کردیم و اکنون دو جنبه باقی مانده را پوشش می دهیم: طراحی و نگهداری بهینه.

 

4. بهینه سازی طرح آستر سنگ زنی

برای به حداقل رساندن مشکلات ، استفاده از ظرفیت آسیاب و نگه داشتن نمای بوش مناسب در طول عمر سایش ، باید از طریق طراحی بهینه سازی آستر آسیاب شود. این کار با حداکثر رساندن کارآیی فرآیند سنگ زنی انجام می شود.

برای اطمینان از اینکه در اثر ضربه ، انتساب و سایش در قسمت بالای و در داخل شارژ ، کنترل حرکت بار بسیار مهم است. اگر حرکت شارژ خیلی کمی وجود داشته باشد ، انرژی کافی برای خرد کردن سنگ معدن وجود نخواهد داشت. و اگر حرکت شارژ زیادی وجود داشته باشد ، این خطر وجود دارد که انرژی زیادی به آستر و لباس ، گرما و سر و صدای رسانه تبدیل شود. اگر آسترها در معرض ضربه مستقیم باشند ، خطر بزرگی از شکستن آستر نیز وجود دارد.

با استفاده از یک آستر آسیاب ، به طور معمول کمتر پروفیل می شود و در برخی از مواقع ، توانایی ارائه آسانسور کافی برای ایجاد حرکت مناسب بار را از دست می دهد. با بهینه سازی طرح می توان این جلوه ها را به حداقل رساند. مفهوم بوش Poly-Met ما ، مانند کارخانجات آسیاب فلزی ، نمایشی کارآمد را حفظ می کند ، زیرا انواع مختلفی از درج مقاوم در برابر سایش در ترکیب با لاستیک مقاوم در برابر ضربه استفاده می شود.


روند طراحی آستر میلر – پس و اکنون

طراحی قدیمی و پررنگ فضای تنگ ، که برای حداکثر عمر سایش ایجاد شده ، بسیار رایج بوده است. اما ابزارهای شبیه سازی که امروزه در دسترس هستند نشان می دهد که این طرح های قدیمی بسیار کارآمد نیستند. آنها حجم زیادی را اشغال می کنند ، آنها به درستی شارژ نمی کنند و درعین حال ممکن است خیلی پرخاشگر باشند و باعث شوند مسیر بار بیش از حد باشد.

روند فعلی این است که برای جلوگیری از بسته بندی و استفاده از حجم آسیاب تا حد ممکن ، به یک طراحی فضای گسترده بروید. ساختن طرحی که باعث افزایش حرکت بار بهینه می شود ، بسیار مهم است تا در اثر برخورد رسانه ها و سنگ ها از آسترها جلوگیری نشود ، و در عین حال اطمینان حاصل شود که راندمان به عنوان بالاترین حد ممکن در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی است.

طراحی کم ارتفاع یکی از راه های بهبود عملکرد در کارخانه با الگوی حفاری با فواصل محکم است. با این حال ، این کار به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز دارد ، زیرا باید هر ردیف دوم را دو بار جایگزین کنید. طراحی مدرن تر طراحی گسترده ای با فاصله یک شات است ، جایی که همه چیز را می توان در همان زمان جایگزین کرد و به حداقل رساندن تعداد توقفهای نگهداری.

 

 

تخلیه بهینه سازی سیستم

سیستم تخلیه یکی دیگر از مناطق با پتانسیل بهینه سازی است. در یک کارخانه چرخش منفرد ، یک سیستم تخلیه خمیده اطمینان می دهد که به جای اینکه دوباره به داخل مبدل برگردد ، خمیر را به روشی کارآمد ترشح کنید و باعث سایش شود. این همچنین راهی برای جلوگیری از جمع شدن است. با بزرگتر شدن و بزرگتر شدن کارخانجات با توان بیشتر و اهداف تولید به طور مداوم در حال افزایش ، بهینه سازی طرح برای دستیابی به ظرفیت کامل آسیاب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.


5- تعمیر و نگهداری مناسب از آستر برای به پایان رساندن تلاشها برای سودآوری بهتر

هر توقف آسیاب ، هر چقدر کوتاه باشد ، باعث هزینه می شود ، بنابراین باید تعداد توقف ها به حداقل برسد. غالباً ، آسیاب باید حداقل تا حدی از زمین خارج شود ، ممکن است آب از پمپ خارج شود و آسیاب به درستی از آن شسته شود تا اطمینان حاصل شود که تمام سنگ های به دام افتاده یا سایر ذرات برداشته شده اند تا بتوانند با اطمینان وارد آسیاب شوند. برخی از آسیاب ها کاملاً داغ هستند یا این فرایند می تواند حاوی گاز یا دودهایی باشد که باید از آن خارج شود و مقدار pH موجود در برخی از کارخانه ها باعث می شود تا محیط کمتر دوستانه نباشد. سرانجام ، تمکین زمان می برد. و حتی بعد از انجام همه کارها ، کمی طول می کشد تا دوباره کارخانه با ظرفیت کامل کار کند.

یکی از راه های جلوگیری از توقف اضافی تعمیر و نگهداری ، اطمینان از تعادل ماندن لباس است ، یعنی هر چه بیشتر قطعات باید عمر سایش یکسان داشته باشند. اگر قرار باشد هر سال دو توقف عمده تعمیر و نگهداری داشته باشیم ، آسترها باید 6 ، 12 ، 18 یا 24 ماه طول بکشند تا نیاز به توقف های متوسط ​​به حداقل برسد.


پوشش صحیح باعث کاهش زمان نگهداری می شود

مطالعه دقیق الگوی سایش داخل آسیاب بسیار مهم است. این ایده خوبی است ، به خصوص با یک طراحی جدید ، آسترها را بیشتر و بیشتر اندازه بگیرید تا مشخص شود آیا ساییدگی خطی است یا اینکه در برخی از موقعیت ها یا در حالت خاصی از سایش شتاب می گیرد یا خیر. پس از شناخته شدن الگوی سایش ، می توان طرح را بر این اساس تغییر داد.

تغییرات در اندازه خوراک ، خصوصیات سنگ معدن ، توان عملیاتی ، سرعت آسیاب و غیره می تواند تأثیر زیادی در طول عمر آستر داشته باشد. مهم است که از این پارامترها نیز پیگیری کنید ، و مطابقت با تغییرات سایش که هنگام تحلیل الگوی سایش مشاهده می شود ، باشد. هنگامی که ارتباط بین روند سایش و عملکرد مشخص باشد ، می توان برنامه ریزی و جلوگیری از شگفتی ها را آسان کرد.

امکان مخلوط کردن و مخلوط کردن انواع مختلف آسترها و مواد در همان آسیاب واقعاً امکانات بی نظیری برای تعادل عمر سایش به شما می دهد. به عنوان مثال ، می توانید وزن و تعداد اجزای آن را به حداقل برسانید و اندازه آستر را به حداکثر برسانید. همه اینها عوامل مهمی در کاهش زمان نگهداری هستند.

برخی از آسترها نیز برای تعویض آسان طراحی شده اند. لاینرها باید کاملاً متناسب باشند ، اما در صورت فرسودگی نیز باید به راحتی از بین بروند. به عنوان مثال آسترهای آسیاب Megaliner بزرگ هستند ، از خارج از آسیاب به هم متصل شده اند و دارای بالابرهای مخصوص بلند کردن هستند و باعث می شوند سریع و سریع نصب شوند. به عنوان یک مزیت اضافی ، آنها بسیار ایمن تر هستند ، زیرا خدمه reline می توانند از خطرناک ترین منطقه در آسیاب خارج شوند.

حتی اگر همه ابزارها وجود داشته باشند و آسترها کاملاً مناسب باشند ، با اطمینان از نصب و راه اندازی مناسب و منظم ، زمان زیادی صرفه جویی می شود. تغییر کارگاه آسیاب شامل کار تیمی است: اگر همه بدانند که کجا باشند ، چه کاری انجام دهند و چه زمانی این کار را انجام دهند ، در هر خط نصب نصب شده چند دقیقه صرفه جویی می کند. دقیقه ها به ساعت ، ساعت به روز و سرانجام به سالهای پس انداز تبدیل می شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *