با استفاده از آخرین فناوری تعمیر و نگهداری دستگاه های خردکننده و غربالگری ، می توانید سالانه به صرفه جویی در صاحبان مشاغل تولیدی کمک کنید. از این گذشته ، سنگ شکن ها و صفحه نمایش دارایی های مهم هستند که مشاغل خود را به طور روان و کارآمد اداره می کنند.
با استفاده از سنگ شکن های متحرک به طور مکرر بین سایتها ، اغلب در مناطق دور افتاده ، ردیابی ، نظارت و نگهداری از این نوع تجهیزات برای اطمینان از عملکرد آنها دشوار است. بدون داشتن اطلاعات صحیح در زمان مناسب برای تصمیم گیری های مهم عملیاتی یا نگهداری ، خرابی طولانی می تواند به سرعت تنظیم شود و نرخ تولید می تواند رنج ببرد ، خطوط پایین تولید کنندگان را به چالش می کشد.
فناوری تعمیر و نگهداری پیشگیرانه با Metso Metrics توضیح داده شده است
فن آوری Metso Metrics برای مشتریان مصالح به نظارت ، حفظ و مدیریت دارایی های مشتری کمک می کند. تجهیزات متصل شده توسط بسیاری از سنسورهای پیشرفته نصب شده بر روی هر کارخانه تأمین می شود و عناصر مختلفی را پیرامون عملکرد دستگاه ردیابی می کند. رابط بصری ، که از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت قابل دسترسی است ، به مشتری این امکان را می دهد تا دقیقاً از آنچه در تجهیزات 24/7 خود اتفاق می افتد ، بداند.تیم های ما ، با ترکیب تخصص های جهانی و محلی ، می توانند از Metso Metrics برای نظارت بر دارایی های مشتری استفاده کنند ، به آنها امکان می دهد نیازهای نگهداری و نگهداری گیاهان مشتری را بهتر برآورده کنند و به رفع مشکلات از راه دور کمک کنند. از زمان راه اندازی آن در سال 2016 ، روی صفحه های فک و مخروط تلفن همراه Metso Lokotrack LT و صفحه های تلفن همراه Lokotrack ST که به صورت استاندارد نصب شده است ، می توان Metso Metrics for Aggregates را نیز در مدل های قدیمی گیاه دوباره ساخت.از Metso Metrics ، کاربران می توانند داده های کلیدی مربوط به کل ناوگان خود متصل به Metrics را مشاهده کنند. هنگام ورود به سیستم ، کاربر می تواند داده های ترکیبی از ناوگان خود را در ویندوز KPI (شاخص عملکرد کلیدی) بلافاصله مشاهده کند. این شامل ساعات کارکرد ناوگان ، مصرف سوخت / نیرو ، رویدادهای بعدی تعمیر و نگهداری و موقعیت مکانی دستگاه برای هر دستگاه است. بسیاری از ویندوزهای KPI دیگر وجود دارد و کاربران می توانند نمای صفحه اصلی خود را سفارشی کنند تا هنگام ورود به سیستم ، آنچه را که می خواهند ببینند ، تنظیم کنند.

کاربران همچنین می توانند با کلیک کردن روی یک دستگاه خاص از ناوگان خود ، برگه های داده خاص دستگاه را باز و مشاهده کنند. از آنجا ، کاربران می توانند ببینند دستگاه در طی مدتی که به Metso Metrics متصل شده است ، چگونه کار می کند. داده های نشان داده شده برای ماشین ها عبارتند از: ساعت کار ، مصرف سوخت / برق ، رویدادهای نگهداری بعدی ، ورود به سیستم تعمیر و نگهداری ، ورود به سیستم هشدار ، تغییر پارامترها و مکان دستگاه. اگر مقیاس های کمربند نصب شده باشند ، می توان داده های تناژ را در Metso Metrics از دستگاه نشان داد. کاربران می توانند گزارش های مختلفی را از ناوگان خود یا دستگاه های خاص در Metso Metrics اجرا کنند. همچنین ، کاربران می توانند برای رویدادهای آینده تعمیر و نگهداری و هشدارهای فعال در مورد اینکه کاربران می خواهند از آنها مطلع شوند ، اعلان های ایمیل را سفارش دهند. مزایای Metso Metrics را می توان در سه عنوان خلاصه کرد.

از دارایی ها بیشترین بهره را ببرید

نگهداری بحرانی و داده های عملیاتی با لمس یک دکمه ، به یک شرکت کمک می کند تا دارایی های تحت تأثیر و فرصت های آموزشی برای بهبود مستمر را شناسایی کند. با دسترسی به داده های صحیح ، یک شرکت می تواند اقدامات مناسبی را برای بهبود نرخ بهره وری و بهره وری عملیاتی انجام دهد ، بنابراین از دارایی های خود بیشترین بهره را می برد.
بهره وری عملیاتی بهبود یافته است

کمک به کاهش بررسی های معمول سایت و گزارش دستی با ارائه دید از راه دور و گزارش از وضعیت و عملکرد دارایی های خردکننده و غربالگری تولیدی یک شرکت.
هزینه های عملیاتی پایین

با مشخص کردن قسمت هایی که برای رویدادهای خدمات آینده مورد نیاز هستند ، به کاهش هزینه های موجودی یک تجارت کمک می کنید. با برنامه های تعمیر و نگهداری تجهیزات خود را در راه حل Metso ، یک شرکت می تواند در بالای تجهیزات مورد نیاز خود باقی بماند و اطمینان حاصل کند که قطعات مناسب را در زمان مناسب در اختیار دارد و به کنترل هزینه های نگهداری و پیش فرض موجودی کمک می کند.

نمونه هایی از تجربه های واقعی زندگی از آلماندر آلمان ، Metso Metrics توسط مشتریان در بخش های معدن ، فرآوری ماسه سنگ و بازیافت مورد استفاده قرار می گیرد. هوگو وان بنتم ، مدیر تجارت محلی توزیع متس و رالف فلیپن ، مالک و مدیر فروش یکی از توزیع کنندگان ما ، فیشر یونگ ، از زمان اجاره و پاسخ مشتری به کارخانه-کارخانه به Metso Metrics ، از زمان معرفی آن در سال ملی ، خوشحالیم. پیش.

“به طور کلی ، واحدهای گیاهی با بیشترین تعداد ساعت کار بیشترین مزایا را از Metso Metrics به دست می آورند. در گذشته ، در 50٪ از مواردی که مشکلی در مورد گیاه گزارش شده است می توانیم از طریق تلفن به مشتری توصیه کنیم “این را فشار دهید” یا “آن را چک کنید” ، اما با Metso Metrics می توانیم خودمان را بطور صحیح و مناسب بررسی کنیم. 80٪ از وقت را به مشتری توصیه کنید. ما می توانیم در بهینه سازی عملکرد گیاه برای هر برنامه خاص ، از مشتری پشتیبانی کنیم. از طریق Metso Metrics ، Metso همچنین می تواند در مورد چه کیت فیلتر مورد نیاز باشد ، بنابراین یک تکنسین سرویس می تواند قبل از رانندگی در آنجا ماشین را با فیلترهای مناسب پر کند. ”

Karl-Werner Bierbrauer از Metso Metrics با ناوگان کارخانه Metso در کارخانه Bierbrauer und Sohn در شمال غربی آلمان استفاده می کند. Bierbrauer می گوید: “با Metso Metrics ، می توانم واحدهای خود و تولید آنها را دنبال کنم. اما مهمترین ، عیب یابی سریع ارائه شده است. ”

وضعیت برد-برد: پیش بینی مشتری و مهندسین سرویس دهنده

فناوری Metso Metrics در بین مشتریان و شرکتهای استخدام گیاهان رواج دارد. ما از آنتونی رایان ، مدیر فروش شرکت McHale Plant Sales مستقر در Tipperary ، ایرلند ، اظهار داشتیم که می گوید Metso Metrics برای نگهداری و نگهداری گیاهان پیشگیرانه بسیار مفید است.

وی گفت: “ما می توانیم پیش بینی كنیم كه چه موقع به خدمات گیاه نیاز است ، به ما این امکان را می دهد تا مهندسان خود را بهتر آماده كنیم. همچنین ، اگر با یک مشتری تماس بگیرید که اعلام کرد زنگ بوته روشن است ، می توانید ببینید که در آن گیاه زنگ فعال شده است و توصیه های مناسبی را ارائه می دهید. Metso Metrics همچنین مهندسان ما را قادر می سازد دقیقاً مکانی را پیدا کنند که در آن مکان قرار دارد و به آنها امکان می دهد تا در اسرع وقت امکان یافتن آن را پیدا کنند ، نه اینکه به طور بالقوه مجبور به تلفنی شوند و راهنمایی های بیشتری را به سایت مشتری بخواهند. می توانید یادداشت های مفیدی را در مورد سیستم تهیه کنید ، مانند اینکه آخرین سرویس دهی به پایان رسیده است و چه زمان دیگری به دلیل آن ، یا اینکه قسمت های بعدی به تغییر نیاز دارند. همچنین می توانید سوابق ایجاد شده برای نقاط عطف مخصوص سرویس و نگهداری را ایجاد کنید. ”

فراتر از فناوری نگهداری پیشگیرانه

به طور متوسط ​​هر ماه حدود 30 دستگاه جدید متصل به Metso Metrics وجود دارد. اینک یک پیشنهاد استاندارد برای کلیه سنگ شکن های فکی سری جدید متسو و سنگ شکن های مخروطی GP-Series با کنترل اتوماسیون کارخانه Metso IC است: سنگ شکن های مخروطی MX و HP-سری ، و کارخانه های قابل حمل Nordwheeler به زودی نیز با این پیشنهاد استاندارد دنبال می شوند. به دنبال بازخورد مشتری ، ما همچنین در تلاش هستیم تا صفحه پکیج Metso Metrics را با صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه سازگارتر و همچنین عملکرد معیار داشته باشیم تا بتوانیم نحوه عملکرد گیاه Metso خود را در مقایسه با سایر بهره برداران کارخانه Metso محلی و جهانی مقایسه کنیم.

ما Metso Metrics را توسعه می دهیم بنابراین هنگامی که مهمترین زنگ خطای گیاه فعال شده است ، بگذارید سه بار در یک روز بگوییم ، راه حل به طور خودکار به یک فرد مشخص شده از طریق ایمیل ارسال می شود و می گوید: “این ضروری است. لطفاً اقدامات خود را انجام دهید. “ممکن است زنگ هشدار دسته دو به این معنی باشد که یک هشدار باید در یک روز 5 بار فعال شود تا همان ایمیل اتوماتیک ارسال شود. ایمیل های الکترونیکی خودکار رده سه ممکن است تنها پس از ده فعال زنگ هشدار در یک روز ارسال شوند. خطای بحرانی که باعث زنگ خطر می شود ممکن است شامل فشار زیاد دستگاه باشد که در صورت نادیده گرفتن می تواند منجر به خرابی عمده گیاه شود.

ما از یک مودم از نوع دو استفاده می کنیم که شامل سازگاری ماهواره ای و سیم کارت است. برای سایتهای کار از راه دور که در آنجا شبکه GSM زمینی [سیستم جهانی ارتباطات تلفن همراه] وجود ندارد ، ماهواره باید به Metso Metrics اجازه دهد تا در همه جا کار کند ، مگر اینکه مثلاً دستگاه در یک تونل باشد ، به عنوان مثال ، زیرا ماهواره باید دستگاه را ببیند. . با داشتن سیم کارت به شما امکان می دهد وقتی شبکه GSM در سایت وجود دارد از Metso Metrics استفاده کنید. در بعضی از کشورها که دولت استفاده از ماهواره ها برای ارتباطات را ممنوع می کند ، ما برای دسترسی به Metso Metrics مودم های فقط سیم کارت را ارائه می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *