برنامه ریزی تغییر در بطن ها همزمان با سایر فعالیت های نگهداری دستگاه ها می تواند هزینه های قطعات یدکی و نیروی کار را به حداقل برساند. داشتن تجهیزات مناسب جهت حمل و نقل برای فعالیت های ایمن سازی مجدد ضروری است.

 

تخمین عمر سایش آستر

به منظور حفظ ترسیم قدرت ، سایش آستر با افزودن وسایل سنگزنی جبران می شود. بنابراین با اندازه گیری افزایش بار توپ ، سایش آستر تخمین زده می شود.

اندازه گیری بار توپ استاتیک
برای اندازه گیری بار توپ استاتیک باید آسیاب متوقف شود. طناب وزنه دار را در درگاه توپ در همان نقطه مرجع روی درگاه توپ به عنوان اولین بار شارژ توپ پرتاب کنید. فاصله بین مارک اول روی طناب و این علامت دوم عمق بار توپ است.

توجه: این اندازه گیری را می توان فقط با آسیاب متوقف شده انجام داد.

شارژ توپ استاتیک را در ماهنامه ی راه اندازی یک بار در ماه برای کارخانه های جدید و هر ماه دیگر برای دیگران ثبت کنید تا دقت تخمین عمر سایش را بهبود ببخشید.

پارامترهای عملیاتی که همزمان با بار توپ استاتیک ضبط می شوند:

طراحی قوی
ساعت کار / تناژ
مواد جامد درصد (وزن)
هنگامی که سطح شارژ توپ استاتیک 300 میلی متر (1 فوت) افزایش یافته است ، این نشانگر یک بوش پیچ فرسوده است و بازرسی / تغییر آستر توصیه می شود. این فقط برای آسیاب هایی که با یک ترسیم برق ثابت کار می کنند قابل استفاده است.

پس از هرگونه تغییر آستر ، باید بار اولیه اولیه توپ اندازه گیری و ضبط شود و به دنبال آن تکرار روش فوق.

اندازه گیری سایش آستر

آسترهای VTM هندسه نسبتاً پیچیده ای دارند ، اما با روش زیر می توان آنها را اندازه گیری کرد.

مرکز محور پیچ را هدف قرار داده و هنگام انتخاب نقطه ، سوراخ های پیچ را طی کنید:

ضخامت را اندازه گیری کنید (T1 ، T2 ، T3)؛ این کار را هر بار در همان مکان انجام دهید.
فاصله از سوراخ های پیچ تا لبه بیرونی (D1 ، D2 ، D3) را اندازه بگیرید.
کوتاهترین فاصله تا کمترین پیچ (X) را اندازه بگیرید.

 

Drawing of what to measure with VTM liners.

 

حداکثر سایش آستر پایان

سایت ها معمولاً خیلی زود تغییر می کنند. مثال زیر نشان می دهد که چگونه می توان لاینرهای پایان و پروازهای پیچ را می پوشید. خط سبز حداکثر سایش را نشان می دهد ، به این معنی که پوشیدن آن در پرواز پیچ های پوشیده از لاستیک اشکالی ندارد. پرواز پیچ و آستر بسته به مدل VTM می تواند از نزدیکترین سوراخ پیچ تا 2 ”پوشیده شود و هنوز هم از ساختاری کافی برای آسترهای جدید بهره می برد.

 

ایمن تر ، سریعتر و آسان تر

دامنه محصول Vertimill به مرور زمان رشد کرده است و به همین ترتیب اندازه و حجم کلی تجهیزات و اجزای آن نیز افزایش یافته است. آسترهای VTM به دلیل شکل پیچیده و جهت گیری نصب شده ، اجزای سایش سخت نیستند. سالهاست که آسترهای پیچ در اندازه مدلهای کوچکتر با ابزارهای بالابر سنتی نصب شده و از آن جدا شده اند: زنجیر ، سلنجس و قلاب ، اما این به دلیل افزایش اندازه و وزن آسترها از ایده آل برای VTM-3000/4500 بزرگتر نبود.

از آنجا که این عمل به ابزارهای دستی و تجربه (دانش قبیله ای) کارگران متکی بود ، خطرات ناشی از انجام ایمن و کارآمد در انجام کار ، ذاتاً زیاد بود. مشتریان در بسیاری از مناطق شروع به نزدیک شدن به Metso کردند تا راه حلی ایمن و مؤثر برای رفع این مشکل ارائه دهند.

ابزار جدید انتقال آستر VTM
کارخانه بوش VTM یک لیست طولانی از نیازها را شامل می شود ، از جمله مرکز ثقل برای بوش های جدید و استفاده شده ، نقاط ضمیمه مشترک ، حداقل فضای سر و حداقل کارایی در ساخت ، در عین حال ساده و کاربردی است.

 

 

 

طراحی جدید پیوست ، ایمنی را به شدت بهبود می بخشد ، زمان تعویض آستر را کاهش می دهد و برای کلیه مشتریان VTM موجود و آینده در دسترس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *