سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی در ابتدای خط تولید قرار می گیرد. پس برای معادنی که مواد اولیه آن از دل کوه به دست می آید بسیار مناسب است. کاربرد این دستگاه در جهت خردایش انواع سنگ های معدنی و تبدیل شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت و ظرفیت زیادی در این خصوص برخوردار است.

 

دستگاه سنگ شکن

 

چگونگی کارکرد سنگ شکن فکـی

همان طور که عنوان کردیم از این دستگاه در مرحله اول کارخانه های سنگ شکنی مورد استفاده قرار می گیرد. اما پروسه خرد کردن کانی ها و سنگ های معدنی در این دستگاه سنگ شکن ساده است به صورتی که با استفاده از نیروی برشی و فشاری کار خود را انجام می دهد، در حالی که سنگ های با استفاده از این نیرو بین دو فک دستگاه که یکی از آن ها ثابت و دیگری متحرک است قرار می گیرند و همین مساله زمینه لازم را برای خرد کردن سنگ های معدنی که در داخل دستگاه سنگ شکن فکی قرار می گیرند به وجود می آید.

 

 

ویژگی های سنگ شکن فکی

از ویژگی های مهم در ارتباط با سنگ شکن فکـی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نگهداری آسان تری نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن برخوردار است و همین مساله خرید آن را به صرفه کرده است.
  • بدنه محکمی دارد و برای این مساله از جنس فولاد منگنزدار استفاده شده است
  • ظرفیت بالای آن باعث شده که در سیستم خط تولید بزرگ کارخانه مورد استفاده قرار گیرد.
  • عملکرد پایداری نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن دارد و همین مساله هزینه های مربوطه را برای تعمیرات و نگهداری آن کاهش داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین ثبت سفارش برای سنگ شکن فکی می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *