با نگاه به ده سال پیش، ایمنی برای Metso اولویت زیادی نداشت و میانگین جهانی LTIF ما 17 بود. ما از قوانین محلی هر کشوری که در آن فعالیت می کردیم پیروی کردیم ، اما این کافی نبود. صنایع ما انتظار عملکرد بهتری از ما داشتند. ما به تغییر نیاز داشتیم.

از آن زمان ، ایمنی به بخشی اساسی از عملکرد و طرز تفکر ما تبدیل شده است. ما اهداف پیشرفت جاه طلبی را تعیین کرده ایم ، شروع به اندازه گیری ایمنی کرده ایم و گزارش ایمنی را شفاف کرده ایم. ما شروع به ممیزی عملیات تولید و خدمات خود و همچنین دفاتر و تبادل بهترین شیوه ها و آموختن از یکدیگر کردیم.

از آن زمان Metso سرمایه گذاری چشمگیری در آموزش داشته است. ما پیشرفت و نگرش ها را اندازه گیری کرده ایم و قوانین خانه را ایجاد کرده ایم. تمرکز از شاخص های تاخیر به رفتارهای اصلی و رفتارهای موجود در مکالمات ایمنی روزانه تغییر کرده است. افراد در مناصب مدیریتی اهمیت ایمنی را درک می کنند و در پیام های خود سازگار هستند: اگر نتوانیم با خیال راحت یک کار را انجام دهیم ، این کار را نمی کنیم. باید راهی وجود داشته باشد که با همان کار ایمن انجام شود.

برای مشتریان ما ، ایمنی بهبود یافته در تجهیزات Metso نشان می دهد. ایمنی یکی از مناطق هدف نوآوری تحقیق و توسعه Metso است. در فرآیندهای مشتری ، ما می خواهیم در تمام مراحل نصب ، بهره برداری ، سرویس دهی و نگهداری از ایمنی اطمینان حاصل کنیم.

ما امنیت خود را نه تنها به کارکنان خود بلکه همچنین اپراتورها و خدمه نگهداری که روی تجهیزات و قطعات مورد نیاز کار می کنند نگرانی بیشتری ایجاد کرده ایم. ما از تامین کنندگان خود به ایمنی تعهد می خواهیم: آنها باید از قوانین تهیه کننده پیروی کنند و تامین کنندگان خود را در مورد ایمنی حسابرسی کنیم. پیمانکارانی که با ما کار می کنند از استانداردهای ایمنی ما پیروی می کنند.

تمرکز بر ایمنی تأثیر داشته است و روی اعضای خانواده کارمندان و همچنین جوامع اطراف سایت Metso تأثیر گذاشته است. هنگامی که چشمان خود را به روی ایمنی باز کنید ، دیگر نمی توانید آنها را ببندید. شما از رفتارهای ایمن مانند افزایش آگاهی در مورد حفاظت از شخصی و خطرات ایمنی ، همچنین در خانه خود استفاده می کنید.

در سال 2019 ، Metso Group LTIF 1.7 نفر بود ، ما 39000 مشاهده ریسک و 11000 مکالمه ایمنی را که توسط مدیران یا سرپرستان با کارمندانشان انجام شده بود ، گزارش داد.

 

 

Graph of Metso's LTIF development.

 

در حالی که ما هنوز مانند بعضی از مشتریان خود در سطح LTIF 1 یا پایین تر نیستیم ، سطح قابل ملاحظه ای بهتر از گذشته است و در حال بهبود است. ما تقریباً در هدف خود نیستیم ، هنوز خطرات لازم برای حذف یا کاهش وجود دارد. با این وجود ، وقتی تلاش خود را ادامه می دهیم ، هدف نهایی صفر صدمه دست یافتنی به نظر می رسد. رسیدن به اینجا سالها کار سختی طول کشید و رسیدن به صفر صدم سالها طول می کشد ، اما ما متعهد به دستیابی به آن هستیم.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *