بستن فک سنگ شکن کار آسانی نیست. برای اطمینان از محکم شدن و چسباندن پیچ چکش ، ابزارهای هیدرولیکی سنگین مورد نیاز است. این کار باعث می شود کار روی واحدهای پیچ با دسترسی چکش دشوار و پیچیده باشد. علاوه بر این ، اگر پیچ ها به خوبی محکم نشوند ، ممکن است فک ها افتاده و به سنگ شکن آسیب برسانند. Tri-Nut باعث می شود که فک های سنگ شکن ایمن تر و آسان تر سفت شوند.

 

Tri-Nut منشأ تبادل نظر بین متخصصان داخلی و کارمندان خدمات ما در این زمینه است. در مقابل راه حل سنتی با استفاده از آجیل دوتایی ، فک چفت می میرد ، با استفاده از سیستم Tri-Nut می توان با دست و با ابزارهای سبک وزن انجام داد. فقط باید سه پیچ کوچک سفت شود که بعدا به راحتی دوباره از بین برود. با استفاده از سیستم Tri-Nut ، به راحتی می توانید چند ساعت در حین جابجایی دیسک های فک به دست آورید. کاهش قابل ملاحظه تعمیر و نگهداری باعث کاهش خرابی و هزینه های عملیاتی و اطمینان از اجرای یک محل کار ایمن تر می شود.

از این سیستم اتصال می توان برای جایگزینی آجیل های شش ضلعی معمولی در کلیه مدل های سنگ شکن فک Nordberg C-Series استفاده کرد و با توجه به اندازه نخ های موجود (M30 ، M36 و M48) می توان از آن در سایر سنگ شکن های فک نیز استفاده کرد.

یک مجموعه شامل یک مهره مخصوص و سه پیچ شش ضلعی است و در هر پیچ سر چکش و واحد بهاری جایگزین مهره های شش ضلعی معمولی می شود. یک Tri-Nut جایگزین دو مهره شش گوش معمولی است. تعداد مجتمع های بهاری پیچ چکش بسته به نوع دستگاه / فک متفاوت است. بنابراین اگر ۱۶ مجموعه فنر در یک فک C110 وجود داشته باشد ، معمولاً ۳۲ عدد مهره سوزنی وجود دارد. اگر آنها را با محلول آجیل Tri جایگزین کنید ، به ۱۶ آجیل تری نیاز خواهید داشت. از سال ۲۰۱۹ ، تقریباً تمام سیستم های قلاب فک Metso با سیستم اتصال دهنده Tri-Nut تحویل داده شده اند. خدمات مشتری یک مبادله متقابل است ، نه تنها یک مشکل خاص مشتری را برطرف می کند ، بلکه همچنین برای بهینه سازی پایدار وضعیت مورد نیاز بهبود نیز همکاری می کند.


نحوه درست نصب یک Tri-Nut

آجیل پیچ های چکش فک را از بین ببرید. هنگام جایگزین کردن آجیل های سحر و جادو ، مهره های سحر و جادو را همزمان از یک پیچ چکش جدا کنید.

قبل از نصب مونتاژ بهار ، از ساخت آن مطابق تصویر زیر اطمینان حاصل کنید.

 

Tri-Nut installation manual.

مونتاژ بهار را نصب کنید. فنرهای فنجان (۲) هنوز تنش ندارند.
Tri-Nut را محکم کنید تا اینکه واشر را لمس کند (۱). Tri-Nut با دست به پیچ چکش چرخانده می شود.

 

Installing Tri-Nut

 

فنرهای فنجان (۲) هنوز تنش ندارند.

 

 Tri-Nut is tightened.

 

پیچ و مهره های Tri-Nut (آبی) را محکم کنید تا به تنش مناسب در فنرهای فنجان برسید. واشر (۱) باید با لبه پوشش فنری (۳) در یک سطح باشد.

 

Tri-Nut installation image.

 کمی بعد از شروع دوباره سنگ شکن فکی ، فشرده سازی فنرهای فنجان (واشر در همان سطح با لبه پوشش چشمه) را بررسی کنید. در صورت لزوم عقب بکشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *