یک کارخانه ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تغییر ترکیب محصول خود داشته باشد. شاید آنها به دنبال فروش به بازار جدید و پرسودتری باشند یا مشتری اصلی آنها کالای متفاوتی را درخواست کند. دستگاه ها اغلب برای تولید چندین دهه ساخته می شوند و تقاضای بازار می تواند در آن زمان تغییر زیادی کند. این امر به سطح انعطاف پذیری نیاز دارد که تجهیزات دستگاه های قدیمی نمی توانند همیشه به آن برسند.

شناسایی دقیق نیاز گیاهان ما را به بازدید از سایت و ارزیابی دقیق از عملکرد ، عملکرد ، تاریخچه ، مواد اولیه و محصول فعلی و همچنین نحوه تطبیق آن برای محصول جدید مستلزم می کند. اگر یک مسئله کشف نشود ، به عنوان مثال ورق جریان آنها منسوخ شده یا تجهیزات آنها فرسوده شده است ، ممکن است بعد از اجرای راه حل جدید ، دچار مشکلات اساسی شوند.

در زیر پنج گام مهم برای اجرای خط تولید جدید از دیدگاه Metso را بیان کرده ام.


مرحله ۱: تجزیه و تحلیل حالت فعلی از روند خرد کردن
حسابرسی برای کمک به ما در یافتن یک راه حل جامع و یکپارچه با زیرساخت های موجود سایت ، کلیدی است. ملاحظات شامل تعادل هزینه های اولیه با بهره وری در آینده ، به حداقل رساندن زمان افت و زمان عدم دخالت در فرآیندهای موجود است. راه حلهای ما نیز باید به اندازه کافی انعطاف پذیر برای مقابله با تغییرات احتمالی پارامترهای آینده باشد – شناسایی این چالش های دیگر روند حسابرسی است.

برای به حداقل رساندن خطر شگفتی های ناخوشایند ، ما عمیق تر به کارخانه های گیاه می پردازیم ، تأثیرات احتمالی تغییرات پیشنهادی ما بر عملکرد کلی و اینکه آیا سازگاری های ساختاری برای پشتیبانی از آنها لازم است را بررسی می کنیم. ما با همه افراد درگیر در فرآیند تولید و همچنین انجام آزمایشگاه های آزمایشگاهی و در نظر گرفتن توپوگرافی سایت و جریان مواد در کنار بسیاری از عوامل دیگر صحبت می کنیم.


مرحله ۲: طراحی جدید گیاهان دانه
طرح جدید مبتنی بر نتایج حسابرسی است – اگرچه ما یک طرح و فرآیند کاملاً جدید را ایجاد می کنیم ، اما باید هنوز هم به موارد فعلی احترام بگذاریم. هنگام به روزرسانی یک عملیات موجود ، چیز بیشتری باید در نظر گرفته شود تا اینکه اگر یک گیاه کاملاً جدید را از ابتدا ساخته بودیم – برای مثال ، سازگاریهای پیشنهادی ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشد.


مرحله ۳: ایمنی عملیات خرد کردن موجود برای اجرا
این مرحله ما را ملزم می کند تا پیامدهای تجاری در مورد هرگونه تغییر را در نظر بگیریم. تأثیر منفی در عملیات موجود بسیار ایده آل است ، اما ممکن است گیاه برای رقابت با آن سازگار شود – بنابراین ما باید مراقب باشیم تا تأثیر کلی مثبت بگذارد. ما همیشه هدف نهایی را در ذهن نگه می داریم؛ آیا ما نیاز به تعمیرات اساسی کارخانه داریم یا می توانیم دخالت خط تولید جدید را به حداقل برسانیم؟ برای دستیابی به تعادل ، ممکن است لازم باشد عملکرد گیاه را تا حداکثر یک سال قبل از تهیه یک برنامه اصلاح رعایت کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم. هرچند ممکن است طول بکشد ، ما در کل مدت فرآیند با مشتری همکاری می کنیم.


مرحله ۴: اجرای خط تولید کل جدید
هنگام نصب خط تولید جدید ، هر قدم باید در زمان مناسب و به روش مناسب انجام شود. هرچند دقیق ، ممیزی های ما نمی توانند هر متغیر ممکن را کشف کنند ، و ما می توانیم مسائل غیر منتظره ای را تجربه کنیم – برای مثال با بنیاد یا ماشین آلات موجود – بنابراین باید انعطاف پذیر باشیم ممکن است زمان سال نیز عاملی باشد زیرا ممکن است با تجهیزات کار کنیم که در معرض افراط درجه حرارت قرار نگیرند.


مرحله ۵: راه اندازی گیاه جدید مصالح
پس از برقراری تجهیزات و فرآیندهای جدید ، باید به کارآگاهان گیاه آموزش داده شود. عملیات صحیح باید حفظ شود زیرا این در واقع یک کارخانه جدید است ، با تجهیزات جدید ، رویه های جدید و یک محصول نهایی جدید. باز هم ، تجزیه و تحلیل دقیق در مورد اوایل مهم این است: اگر ما یک شبیه سازی مناسب از روند جدید را انجام داده ایم ، شروع سریع تر و روان تر خواهد شد زیرا واقعیت با پیش بینی های ما مطابقت دارد.

ماده اصلی موفقیت ، همکاری نزدیک است – اگر هم متسو و هم مشتری ، این را به عنوان مشارکت با یک هدف مشترک تلقی کنند ، خوب پیش خواهد رفت. مشتریان ما تصمیم می گیرند با Metso کار کنند زیرا ما وقت خود را برای گوش دادن و احترام به عملکرد آنها می گیریم ، و آنها اطمینان دارند که ما می توانیم به آنها کمک کنیم تا موفق شوند ، زیرا آنها به تخصص ما و عمق حسابرسی ما اعتماد دارند. حتی اگر مشتری فقط ما را برای انجام ممیزی سایت درگیر کند ، نقشه ای را که برای ایجاد یک عملیات هوشمندانه تر نیاز دارد ، خواهد داشت. برای من ، این جایی است که راه حل بهینه سازی گیاه SiteBooster really ما واقعاً به ارزش افزوده می کند.

ماسه های تولیدی

با توجه به محدودیت های فزاینده در استفاده از ماسه های طبیعی در بسیاری از مناطق به ویژه آسیا ، افزایش تقاضا برای شن های تولیدی وجود دارد. این تقاضا ، رانندگی گیاهان برای اجرای خطوط تولید ماسه های جدید یا بهبود کیفیت خطوط موجود آنهاست. تبدیل فرآورده های زباله به ماسه های تولیدی با کیفیت بالا ، استفاده ایده آل از SiteBooster است ، زیرا این وضعیتی است که مشتریان ما نیاز دارند تا عملیات موجود خود را با به موقع ترین و به صرفه ترین روش ممکن تطبیق دهند.

فاکتورهای پس زمینه زیادی وجود دارد که باید هنگام تبدیل ماسه خرد شده که یک گیاه در حال حاضر به ماسه های ساخته شده با کیفیت مناسب در نظر می گیرد ، توجه شود. اینها می تواند شامل فرایند خود باشد ، جایی که ماسه از آنجا تهیه می شود ، چگونه رفتار می کند و تصمیماتی را که باید برای بهبود کیفیت اتخاذ کنیم. به عنوان مثال ، این می تواند یک دستگاه سنگ شکن اضافی ، صفحه نمایش جدید یا کارخانه شستشوی جدید را اجرا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *