سنگ زنی طیف وسیعی از مزایا را نسبت به کارخانه های سنتی توپ از جمله بهره وری انرژی بالاتر ، مصرف کمتر رسانه ها ، کاهش تعمیر و نگهداری ، عمر بیشتر سایش و رد پای کوچکتر ارائه می دهد. با این حال ، سنگ زنی در زمینه مدیریت زندگی سایش و همچنین تعمیر و نگهداری و نحوه کنترل قطعات به چالش های خود در این زمینه می پردازد. این وبلاگ به سه موضوع رایج می پردازد که در این زمینه می بینیم و راههایی که تیمهای ما برای حل آنها کمک کرده اند.

 

پردازش مواد معدنی با یک لرزه غیرقابل اجتناب روبرو است. روز افزون جمعیت جهانی و اقتصاد شتابنده ، تقاضا برای مواد معدنی را افزایش می دهد. در عین حال ، فرآوری مواد معدنی هر ساله دشوارتر می شود. منابع طبیعی فقط با حفظ سطح فعلی تولید ، از بین می روند. برای برآوردن تقاضای حتی بیشتر ، نیاز به مقادیر فزاینده سنگ معدن خام فرآوری شده است. تصفیه مواد بیشتر در معدن به معنای صرف انرژی بیشتر در تولید همان مقدار محصول است. با کاهش نمرات سر و تولید سنگ بیشتر در هر تن محصول ، می توان انتظار داشت که هزینه انرژی به خطری جدی برای خطوط پایین شرکتهای معدن تبدیل شود.

برای حفظ هزینه های انرژی در حالی که تقاضای تولید همچنان در حال افزایش است ، تعداد بیشتری از گیاهان از نظر انتخاب تجهیزات گزینه های مختلفی را جستجو می کنند. فن آوری آسیاب کنسانتره Vertimill® (VTM) افزایش چشمگیری داشته است ، به ویژه در مواردی که یک گیاه به ظرفیت فرز اضافی نیاز دارد یا می خواهد به یک آسیاب دقیق تر برسد. در گذشته ، گیاهان برای افزایش ظرفیت اضافی ، در آسیاب توپ دوم سرمایه گذاری می کردند تا به موازات جریان فعلی خود کار کند. با این حال ، این همیشه یک روش کارآمد با انرژی نیست که بتواند مشکل را برطرف کند. Vertimills طیف وسیعی از مزایا را نسبت به کارخانه های سنتی توپ از جمله بهره وری انرژی بالاتر ، مصرف کمتر رسانه ها ، کاهش تعمیر و نگهداری ، عمر بیشتر سایش و رد پای کوچکتر ارائه می دهد. با این حال ، Vertimills در زمینه چالش های خاص خود در زمینه مدیریت زندگی سایش و همچنین تعمیر و نگهداری و نحوه کنترل قطعات قرار دارد. این وبلاگ به سه موضوع رایج می پردازد که در این زمینه می بینیم و راههایی که تیمهای ما برای حل آنها کمک کرده اند.

۱٫ تخلیه VTM برای نگهداری

مشکل: درهای دستی می توانند خطرات ایمنی قابل توجهی را ایجاد کنند

هنگام مشاهده ماشینهای VTM با درب دستی ، تخلیه رسانه های سنگ زنی خطرات ایمنی قابل توجهی را به همراه دارد. در این زمینه ، ما دیده ایم که مشتری سعی دارد با استفاده از راه حل های پیش ساخته مانند زنجیره های طولانی و سایر دستگاه ها ، درب را باز کند. این می تواند منجر به ریزش رسانه ها ، کارگران تعمیر و نگهداری در معرض خطر شود و برای تجهیزات اطراف مشکل ایجاد کند.

راه حل: محرک درب VTM برای بهبود ایمنی

محرک درب یک وسیله ایمنی است که امکان باز شدن کنترل شده درب VTM را فراهم می کند. در حالی که در حال باز شدن است ، نیازی به کارگران در نزدیکی محوطه درب نیست. این سیستمی است که اخیراً توسعه یافته و در اندازه های مختلف VTM از VTM-200 تا VTM-1500 استفاده شده است. هنگامی که آسیاب دارای شارژ توپ است ، می توان از محرک برای باز کردن درب VTM نیز استفاده کرد. این می تواند زمان قابل توجهی را برای تخلیه توپ های سنگ زنی در حین خاموش نگه داری ذخیره کند.

۲٫ مدیریت عمر آستر VTM

مشکل: آهک روی میله های محافظت در برابر سایش لاستیک ساخته شده است

در آسیاب های عمودی قدیمی ، بدنه های بدنه دارای میله های محافظتی در برابر سایش هستند که از لاستیک ساخته شده اند. مسئله ای که می بینیم ، ساخت آهک در بالای این میله های پوشیدنی لاستیکی است که می تواند به اندازه و حجم بار کمتری در اتاق منجر شود.

راه حل: ارتقاء سیستم های نوار سایش قدیمی با آستر مغناطیسی نسل جدید

یک راه حل اساسی برای نوسازی ، جایگزینی آسترهای قدیمی و میله های لاستیکی با آستر مغناطیسی است. آهن ربا باعث می شود توپ های سنگزنی به آسترهای اطراف محیط بدن آسیاب نچسبند. این باعث ایجاد لایه محافظ در برابر سایش آستر بدن هنگام عمل می شود. نصب فن آوری جدید نیز احتمال ایجاد آهک را در داخل محفظه کاهش داده و تضمین می کند که ظرفیت بار حداکثر می شود. به طور معمول ، نوسازی این طبیعت سریع رفع می شود و فقط چند روز طول می کشد تا تغییر ایجاد شود. این راه حل می تواند به مزایای تولید فوری دست یابد و بازپرداخت سریع داشته باشد ، زیرا آسترهای مغناطیسی تمایل به ماندگاری طولانی تری نسبت به مدل های قدیمی دارند.

 

۳٫ تغییر قسمتهای پوشیدنی

مشکل: مشکل در دسترسی به پیچ VTM در حین حذف و نصب

قرار دادن تجهیزات اطراف آن در نزدیکی آسیاب ، اغلب دسترسی برای نگهداری را کاهش می دهد. پس از نصب VTM در سایت ، اغلب کارخانه های فلزی اضافی ، سکوها و راهروها و غیره وجود دارد که در جلوی VTM یا بالاتر از درب ساخته یا نصب شده اند. این کار دسترسی به VTM را برای برداشتن و نصب پیچ دشوار می کند.

راه حل: سیستم حمل و نقل پیچ سفارشی یا متصل

حمل استاندارد پیچ ​​برای نصب و خارج کردن پیچ از VTM ساخته شده است. این کار فقط در صورت دسترسی مناسب انجام می شود. در مواردی که کارخانه های فولادی یا سکوها دسترسی به آن را سخت تر می کنند ، طراحی سیستم راه آهن حمل و نقل پیچ سفارشی بسیار مهم است. این امر باعث افزایش سفره مونتاژ پیچ می شود و دسترسی جرثقیل را برای دسترسی به پیچ آسان تر می کند. گزینه دیگری که معمولاً با آن روبرو می شوید ، راه آهن حمل و نقل پیچ است که مستقیماً به یک ساختار پشتیبانی پیچ متصل می شود. این مؤلفه می تواند مستقیماً بر روی این ساختار پشتیبانی برای حمل و نقل منتقل شود. هر دو روش خوب عمل کرده اند تا دسترسی به قطعات سایه هسته اصلی تعمیر و نگهداری بهتر داشته باشند.

اگرچه VTM ها اغلب یک راه حل با صرفه اقتصادی هستند برای سنگ زنی ، آنها از نظر نگهداری چالش های بی نظیری را ارائه می دهند. موارد ذکر شده در بالا فقط چند مورد است که باید در نظر داشته باشید. بهترین استفاده را از تجهیزات خود داشته باشید و با طیف گسترده ای از خدمات Metso برای تعمیر ، بهسازی ، به روزرسانی های مهندسی شده بهینه سازی آسیاب عمودی خود ، مراحل تعمیر و نگهداری را ساده تر کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *