خرد کردن اولیه یک فرایند سخت است که در آن هر دقیقه تعداد مواد در اندازه های قابل کنترل خرد می شود که آماده پردازش بیشتر هستند. درست مانند هر قسمت دیگر از یک کارخانه معادن ، ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص هنگام برخورد که ممکن است روند خرد کردن اولیه را کند یا حتی متوقف کند. یک قطع کننده سنگ از راه دور با کمترین امنیت می تواند مقابله با این انسدادها و اجرای روند تولید مجدداً بهبود بخشد.

 

با برخورداری از سنگهای بزرگ ، دست و پا گیر ، ماشین آلات سنگین ، گرد و غبار و سر و صدا برای مقابله با آن ، ایمنی باید در مرحله خرد کردن اولیه بحرانی فرآیند تولید سنگین ، اولویت اصلی مدیران معابر باشد. انسدادهای ناشی از سنگهای منفرد بزرگ یا مواد درشت یا ناهموار به هم وصل می شوند ، جریان مواد را متوقف می کنند و بنابراین در مراحل بعدی پردازش مانند خرد کردن ثانویه و ریز ظهور تأثیر مهمی دارند.

به منظور جابجایی دوباره کارها و در عین حال کاهش خطر سلامتی و ایمنی پرسنل یا آسیب دیدن تجهیزات ، عملیات معادن نیاز به روشی ایمن و کنترل شده برای مقابله با این موانع دارد. تجهیزات مورد استفاده برای خرد کردن اولیه بسیار قدرتمند هستند – با کمال تعجب با توجه به ماهیت ماده ای که برای مقابله با آن وجود دارد – و ممکن است دسترسی به روش ایمن در صورت انسداد دشوار باشد. همچنین این خطر وجود دارد که مواد در حین ساخت یا انسداد ، از حفره خوراک خارج شوند ، و باعث صدمه جدی شود.

چگونه می توان پرسنل سایت خود را ایمن نگه داشت؟

تجهیزات کنترل از راه دور سنگ شکن مانند از بین بردن سنگ متسو روش ایمن تری برای مقابله با این نوع مشکل ارائه می دهد. اول از همه ، این نیاز به پرسنل را در مجاورت تجهیزات خرد کن اولیه قرار می دهد. درعوض ، آنها می توانند با استفاده از سیستم کنترل از راه دور مبتنی بر رادیو ، در حالی که هنوز ارتباط بصری را با انسداد حفظ می کنند ، سنگ شکن را از یک فاصله مطمئن کنترل کنند.Rock breaker

 

 

با به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض سر و صدا و گرد و غبار و خطر احتمالی برخورد با آوار ، استفاده از دستگاه شکن صخره به طور قابل توجهی سلامت ، ایمنی ، ارگونومی و راحتی ایستگاه خرد کردن اولیه را به عنوان یک محیط کار بهبود می بخشد. از این گذشته ، صدمه دیدهها با خطرات ایمنی ذاتی خود به مراتب دقیق تر از روشهای دستی خطرناک خطرناک هستند ، به این معنی که با استفاده از پرسنل سایت خود ایمن و سالم ، ممکن است مواد خوراکی مجدداً در اسرع وقت بکاپ گرفته و دوباره کار کنند.

راه حل های شکن سنگ Metso بسته های کاربردی کاملی برای شکستن صخره در مرحله خرد کردن اولیه تولید مصالح هستند که هر مؤلفه برای پاسخگویی به نیازهای سخت این منطقه برنامه خواستار طراحی شده است. آنها بهینه سازی شده اند تا با سنگ شکن های فکی سری Nordberg® C کار کنند تا بهره‌وری کل ایستگاه خرد کردن اولیه را به حداکثر برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *