کار با سنگ شکنی که روغن کاری شده با روغن روان کننده آلوده (روغن قدیمی و کثیف) می باشد یک اشتباه رایج است. هنگامی که از نگهداری سیستم روغن کاری غفلت شود ، گرد و غبار سنگ می تواند به قسمت روغندان نفوذ کرده و روغن را آلوده کند.

 

از آنجا که روغن کثیف بر روی سطوح بلبرینگ درون سنگ شکن جاری می شود ، تمایل دارد که به عنوان یک ترکیب در حال چرخش عمل کند ، سطوح بلبرینگ را ریزش می کند و در نتیجه اجزای کاملاً فرسوده و شکاف بیش از حد تحمل می شود. این منجر به تعویض غیرضروری اجزای سنگ شکن بسیار گران قیمت می شود. حداقل ، بررسی ها ، بازرسی ها یا سرویس های نگهداری سیستم lube باید مراحل زیر را شامل شود:

نظارت بر دمای روغن روغن

می توان اطلاعات زیادی در مورد سنگ شکن مخروطی را با تماشای دمای روغن عرضه و مقایسه آن با دمای روغن بازده آموخت. دمای روغن بازده باید در محدوده 60 ~ 140 ºF (60 º 60 º 15) باشد ، گرچه در حالت ایده آل در محدوده 100 ~ 130 º 100 درجه سانتیگراد (38 ~ 38).

علاوه بر این ، دمای روغن باید به طور مکرر در طول تغییر کنترل شود. هنگامی که یک تولید کننده دمای روغن خط لوله تخلیه طبیعی و سنگفرش دمای طبیعی بین عرضه و زهکشی را می آموزد ، یک وضعیت غیرطبیعی تحقیق می کند.

نظارت بر فشار روغن روغن

بسیار مهم است که تماشای فشار روغن محفظه شمارش معکوس در طول هر شیفت را تماشا کنید. برخی از مواردی که می تواند باعث فشار روغن روغن کمتر از حد نرمال شود ، سرعت کم روغن گالن در دقیقه در اثر پمپ روغن فرسوده روغن ، یک دریچه تسکین دهنده اصلی یا معیوب و یا گیر افتاده و یا باز شده است. داشتن بیش از حد مجاز تحمل در سنگ شکن ناشی از ساییدگی بوش.

نظارت بر فشار روغن جعبه دنده در هر تغییر مکان این امکان را به شما می دهد تا یاد بگیرید که طبیعی است. پس از برقراری عادی ، اقدامات اصلاحی را می توان براساس شرایط غیر طبیعی برنامه ریزی و انجام داد.

بازرسی از صفحه بازگشت مخزن روغن روغن

صفحه بازگشت مخزن روغن – به طور معمول در حدود 10 مش اندازه – در مخزن روغن روغن قرار دارد. تمام روغنهای برگشتی از طریق این صفحه جریان می یابند و مهم است که توجه داشته باشید كه روغن تنها موردی است كه باید از طریق این صفحه عبور كند.

عملکرد این صفحه نمایش جلوگیری از ورود آلاینده های بزرگ به مخزن روغن روغن و احتمالاً وارد خط مکش پمپ lube است. هر نوع بقایای غیر معمول که در این صفحه پیدا شده است ، تحقیقات بیشتری را لازم می کند. صفحه بازگشت مخزن روغن باید روزانه یا هر هشت ساعت بررسی شود.

 

تعهد به یک برنامه تجزیه و تحلیل نفت

امروزه ، تجزیه و تحلیل روغن جای خود را به عنوان یک عنصر ضروری و با ارزش از پیش بینی سنگ شکن سنگ شکن گرفته است. فقط یک چیز وجود دارد که درون آن یک سنگ شکن سنگی را می پوشاند ، و آن روغن روغن کثیف است. روغن زیتون تمیز مهمترین عاملی است که بر عمر سرویس اجزای سنگ شکن داخلی تأثیر می گذارد.

شرکت در یک برنامه تجزیه و تحلیل روغن به شما این امکان را می دهد تا در طول عمر خدمات خود وضعیت روغن کاری روغن را تماشا کنید. نمونه روغن خط تخلیه فعال باید یک بار در ماه یا هر 200 ساعت کار گرفته شود و برای تجزیه و تحلیل ارسال شود.

پنج تست اصلی که در تجزیه و تحلیل انجام شده است شامل ویسکوزیته ، اکسیداسیون ، محتوای آب ، تعداد ذرات و فرسودگی ماشین است. گزارش تجزیه و تحلیل روغن که وضعیت غیرطبیعی را نشان می دهد ، امکان بررسی و تصحیح مشکل را قبل از شکست نشان می دهد. به یاد داشته باشید ، روغن لوب آلوده سنگ شکن ها را “می کشد”.

نگهداری از دستگاه های تمیز کننده هوا تمیز کننده هوا

دستگاه تنفس هوا جعبه دنده و هوا از مخزن هوا با هم کار می کنند تا سنگ شکن ، مخزن روغن و یک لوله خط لوله تخلیه به درستی برای حفظ شرایط جوی فراهم شود. نفس گیرهای هوای پاک از تخلیه نامحدود روغن روغن حفره اطمینان می دهند و به جلوگیری از نفوذ گرد و غبار از طریق تنظیم آب بندی سر کمک می کنند.

دستگاه های تنفس هوا معمولاً از عناصر سیستم روغن کاری غفلت می شوند. نفس گیرهای هوا باید هفتگی یا هر 40 ساعت کار مورد معاینه قرار گیرند و مطابق لزوم تغییر یا تمیز شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *