تولید سوخت جایگزین با کیفیت بالا (AF) به نوع AF مورد نیاز بستگی دارد. در صورت وجود AF با ارزش کالری بالا ، برای اطمینان از یک محصول با کیفیت بالا همگن باید اقدامات بیشتری انجام شود.

 

AF با کیفیت خوب برای کارخانجات فرآوری مانند سیمان یا نیروگاه ها باید استانداردهای خاصی از جمله اندازه دانه همگن ، کالری بالا ، ترکیب مواد کنترل شده ، خیلی زیاد جریمه ، کمترین میزان کلرید ممکن و رطوبت پایدار را رعایت نکند. در بیشتر موارد ، جریان زباله ورودی شامل مؤلفه های مختلفی است که همیشه مناسب برای پردازش نیستند. در این پست وبلاگ ، مراحل لازم برای خلاص شدن از مطالب غیر مطلوب را مورد بحث قرار خواهیم داد.

برای خلاص شدن از مواد غیرقابل قبول مراحل لازم است

برای دستیابی به کیفیت AF خوب ، فرایند تولید از همان ابتدا باید کنترل شود. این امر تنها درصورتی حاصل می شود که موارد ناخواسته در مراحل اولیه حذف شوند تا از آلودگی محصول سوخت نهایی جلوگیری شود.

بنابراین ، چه چیزی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

1- اولین قدم که توسط بیشتر تولید کنندگان انتخاب شده است ، خرد کردن مواد برای باز کردن کیسه های زباله و جدا کردن قطعات و کاهش اندازه وسایل بزرگ به منظور جداسازی مواد ارگانیک ، سنگ ، پی وی سی ، فلز و غیره است.

2. از محصول نهایی 30 یا 80 میلی متر است ، مهم است که در شروع روند غربالگری جریمه ها را با درام یا صفحه لرزش با دیافراگم هایی به اندازه صحیح (مثلاً 20 میلی متر) دور ریخته شود. جریمه ها نه تنها تأثیر منفی بر میزان کالری سوخت سوخت دارند ، بلکه باعث سایش قابل توجه در تجهیزات پایین دست نیز می شوند. خردکن های ریز به ویژه از جریمه های بیش از حد رنج خواهند برد و به هزینه هر تن محصول نهایی اضافه می شود.

3. فلز آهنی به طور معمول در طول پردازش با تنظیمات / موقعیت ها و انواع مختلف آهنربا در نقاط مختلف برداشته می شود تا اطمینان حاصل شود که هرچه ممکن است جریان زباله “تمیز” شود.

4- یکی از مهمترین عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد هزینه سایش است. لباس اساساً توسط اجزای فاقد ارزش کالری ایجاد می شود. بنابراین ، حذف سریع جریمه ها برای جلوگیری از تحمل هزینه های اضافی بدون بهبود محصول سوخت نهایی ضروری است.

5. با این حال ، برخی از اجزای سازنده باقی مانده و نیاز به حذف دارند: فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و سایر فلزات غیر مغناطیسی. اینها به انتهای ریز خرد شده در انتهای خط آسیب می رسانند و علاوه بر این ، مقدار بازیافت آنها ممکن است نصب یک واحد جداسازی فلز جریان گرداب در خط را توجیه کند.

6. وجود کلرید ، اغلب در PVC ، در RDF / SRF نهایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت نیاز به محصول نهایی مطابق با شرایط فعلی شرکتهای سیمان اروپایی ، باید مرتب سازی نوری در خط تولید ادغام شود زیرا حضور PVC در زباله های جامد شهری (MSW) و ضایعات صنعتی مختلط (MIW) اجتناب ناپذیر است. و این تنها راه برای از بین بردن آن است.

7. یکی دیگر از مؤلفه های مهم در خط فرایند یک سیستم جداسازی هوا کارآمد است. این امر باعث می شود اجزای بزرگ و سنگین مانند چکمه های لاستیکی قدیمی ، روزنامه ها و پوشک های مرطوب ، سنگ های بزرگ و توده های سیمانی از سیستم عبور نکنند. یک جداکننده هوا به این صورت عمل می کند: “تغییر باد” یک جعبه هوای کنترل شده را از طریق یک جعبه بزرگ مکیده یا منفجر می کند. این باعث می شود تا اجزای سبک وزن باقی مانده از اجزای سنگین بلند شود ، بنابراین هر دو بخش از یکدیگر جدا می شوند. برای تولید RDF / SRF مواد سبک متشکل از محصولات پلاستیکی و سایر احتراقهای خشک مفید هستند ، در حالی که موارد سنگین مانند کفش ورزشی و بتن از فرایند تولید AF خارج می شوند.

پس از این مراحل ، بسته به میزان تعویض واقعی ، از کیفیتی مناسب برای بیشتر برنامه ها برخوردار است.

برای نتیجه گیری ، یک مرکز تولید چند مرحله ای اغلب برای تبدیل مواد ورودی ، مانند MSW یا MIW به AF ​​با کیفیت مناسب که مطابق با الزامات امروزی است ، لازم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *