بازیافت زباله های Metso دارای یک هدف جدی برای رشد جهانی در طی چند سال آینده است.

 

خردکننده های پیش و ریز متس از طریق شبکه توزیع کنندگان و نمایندگان در سراسر جهان برای مشتریان در دسترس است. این متخصصان بازیافت زباله از بیش از ۲۵ کشور جهان یک برنامه حیاتی سازمان خود ما هستند و منبع مهمی از اطلاعات در مورد نیازهای مشتریان در این زمینه هستند.

هر بازاری ویژگی های خاص خود را دارد و در بعضی مواقع صحبت از جدیدترین اتفاقات چهره به چهره سودمند است.

ما در بازیافت زباله های Metso سنتی داریم که از توزیع کنندگان و نمایندگان خود از کشورهای مختلف دعوت می کنیم تا یک سمینار مشترک با پرسنل Metso برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات ، و به دست آوردن بینش در مورد محصولات و خدمات جدید بازیافت بپردازند.

در رویدادهایی مانند این ، توزیع کنندگان و نمایندگان نیز فرصتی برای صحبت در مورد برنامه های مختلف و انواع گیاهان در کشورها و بازارهای مختلف دارند. بسیاری از اوقات ، بحث ها و سخنرانی ها چیزی را نشان می دهد که باید در توسعه محصول و خدمات خود نیز مورد توجه قرار دهیم.

“ما مانند بخشی از یک باشگاه اختصاصی احساس می کنیم و احساس جامعه را با بسیاری از افراد دیگر در شبکه Metso به اشتراک می گذاریم.”
بازخورد ما پس از برگزاری سمینارهای توزیع کننده ، بسیار مثبت بوده است.

امسال این رویداد معمولی در میلان ایتالیا برگزار شد. دلیل این مکان این بود که یک توزیع کننده ایتالیایی اولین Metso M&J FineShred 3550 را در جهان به یک شرکت ایتالیایی به نام Corioni فروخته بود. در طول این رویداد ، بسیاری از مهمانان از این فرصت استفاده کردند تا از کارخانه کوریونی بازدید کنند ، که از یک خردکننده ریز Metso برای تولید سوخت ناشی از زباله های صنعتی استفاده می کند.

بار دیگر توزیع کنندگان و نمایندگان از سراسر جهان به این کشور آمدند. برخی از آنها به دور سفر کردند اما بعد از سمینار همه از آنها سپاسگذار بودند.

همانطور که یکی از شرکت کنندگان در ایتالیا اظهار داشت ، “ما مانند بخشی از یک باشگاه اختصاصی احساس می کنیم و احساس جامعه را با بسیاری از افراد دیگر در شبکه Metso به اشتراک می گذاریم.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *