هنگامی که زمان انجام خاموشی برنامه ریزی شده در سنگ شکن یا آسیاب سنگ زنی شما فرا رسیده است ، خرابی می تواند زیاد باشد و دلارهای قابل توجهی به هر دقیقه خرابی مربوط می شود. هماهنگی همه منابع ، تجهیزات ، ابزار و قطعات برای نگه داشتن همه چیز در مسیر حتی برای مجرب ترین تیم می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چهار عمل اساسی اورده شده است که شما باید در نظر بگیرید.

 

1. عملکرد خود را پایه گذاری کنید

ارزیابی عملکرد خاموشی و درک مکان تأخیر در شما بسیار مهم است. با گذشت زمان زیاد در خاموش کردن برنامه ریزی شده ، گرفتن و ثبت هر فرصت بهبودی واقع بینانه نیست. اما اگر می توانستید یک خاموش کردن کامل را ضبط کنید و سپس آن را مرور کنید تا هر تأخیری را پیدا کنید؟ در حقیقت ، اگر ابزار و تخصص کافی داشته باشید می توانید. غالباً توسط شرکتهای معدن استفاده می شود ، Single Minute Exchange Dees (SMED) یا آنالیز زمان و حرکت ، از توالی های ویدئویی Time-Lapse برای بررسی کارهای تکراری مانند آسیاب و سنگ شکن استفاده می کند. دوربین ها برای گرفتن کل فرایند از لحاظ استراتژیکی قرار دارند. کارشناسان تعمیر و نگهداری و مجدداً دنباله های ویدئویی را برای برجسته کردن موضوعات و توصیه به پیشرفت آنالیز می کنند.

2. ابزارهای خود را ارزیابی کنید

نگهداری تجهیزات خرد کردن و سنگ زنی برای خدمه بدون تجهیزات خطرناک است
ابزار مناسب داشتن ابزار مناسب که می تواند ضمن بهبود ایمنی ، تعمیر و نگهداری را تسهیل کند ، یکی دیگر از عناصر مهم برای به حداکثر رساندن عملکرد است. مشاهدات مربوط به خدمه خاموش یا داده های جمع آوری شده از تجزیه و تحلیل رسمی SMED برای توسعه ابزار ویژه ای استفاده می شود که باعث صرفه جویی در وقت و کاهش خطرات ایمنی می شود. ابزارهای سفارشی شده زیر می توانند راه حل بهتری باشند:

• وسایل تنظیم مقعر سفارشی برای سنگ شکن های ترافیکی
• دستگاه های مخصوص بلند کردن بوش برای Vertimills
• سینی های جداشده برای سنگ شکن ها
• سکوهای کاری سفارشی ، غرفه و نردبان

3. برنامه ریزی ، اشتراک گذاری و اجرای آن

تنظیمات برنامه ریزی کوچک می تواند تفاوت زیادی را بین تغییر موفقیت آمیز و تغییر ساعت ایجاد کند. برنامه ریزی در مورد اطمینان از وجود همه منابع ، قطعات و ابزارهای لازم برای اجرای کار به روشی ایمن و بهینه است. این شامل داشتن لیست های چک لیست صحیح مانند پیش برنامه ریزی ، ابزارها و لیست های خاموش کردن قبلی است. قبل از اجرا ، به اشتراک گذاشتن این طرح با کل تیم می تواند به جمع آوری و حل هرگونه سوال بی پاسخ کمک کند. یک برنامه فقط درصورتی مفید است که همه در همان صفحه باشند. اجرای طرح ساده ترین زمانی است که می دانید چه کاری باید پیش از موعد انجام شود. وقتی تصمیمات لحظه آخری حذف می شوند ، خطرات ایمنی و تأخیرها به حداقل می رسند.

4. بررسی برای بهبود

حتی پس از خاموش شدن موفقیت آمیز ، به همین جا ختم نمی شود. یکی از مهمترین کارهایی که باید بعد از اتمام خاموش کردن انجام شود این است که یک قدم عقب بردارید و یک بار دیگر با انجام یک تحلیل post mortem عملکرد خود را ارزیابی کنید. آیا همه چیز طبق برنامه پیش رفته است؟ آیا نگرانی های جدید ایمنی وجود دارد؟ خاموش شدن با آخرین مورد چطور مقایسه شده است؟ آیا تأخیرهای پیش بینی نشده یا سایر موارد وجود داشته است؟ در برخی موارد ، مشکلات جدید و راه حلهای ممکن را می توان به راحتی شناسایی کرد. در موارد دیگر ، تجزیه و تحلیل SMED دیگر ممکن است لازم باشد. در هر صورت ، نگه داشتن پست پس از مرگ برای ارزیابی عملکرد و تعیین اهداف برای خاموش کردن بعدی ، اغلب اقدامی غفلت است ، اما اگر به درستی انجام شود ، می تواند به عنوان سنگ بنای پیشرفت مستمر خدمت شود.

واقعیت این است که خاموشی ها به تنهایی اتفاق نمی افتد. برای اطمینان از حداکثر نتایج ، آنها باید بطور مداوم اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل شوند و بهبود یابند. بسته خاموش و بهینه سازی خدمات چرخه زندگی Metso به همه این عناصر نگاه می کند و آنها را گرد هم می آورد تا خرابی شما را به حداقل برسانند و شما را مجدداً به عقب برگردانند و کار کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *