انتخاب مناسب ترین مشخصات سنگ شکن فکی ساده نیست. هیچ قانونی وجود ندارد ، زیرا هر برنامه دارای چندین متغیر مختلف مانند تغذیه ، باز کردن ، نیازهای محصول و مشکلات آن است.

انواع خاصی از مشخصات ساعت تولید سنگ شکن را کاهش داده یا افزایش می دهد. بنابراین ، برای انتخاب صحیح ، لازم است دانش خوبی در خرد کردن داشته باشید و آنچه در داخل محفظه سنگ شکن ها اتفاق می افتد را مشاهده کنید (مواد بسیار لایه ای ، رطوبت بیش از حد ، جریمه ها ، نیاز به باز کردن کوچک و غیره).

صفحات فک – چه کاری انجام دهیم؟

هنگامی که پوشیدن صفحات فک شدید است ، یک واقعیت شناخته شده است که عملکرد سنگ شکن ایده آل نیست ، زیرا فضای خالی بین دندان ها کاهش می یابد ، درگیری ها به طور مکرر اتفاق می افتد ، زاویه خرد کردن تغییر می یابد یا به عبارتی تولید تأثیر می گذارد. .

این بدان معناست که ، یک تحلیل هزینه و فایده برای تغییر صفحه فک فرسوده باید جدی در نظر گرفته شود ، زیرا در یک نقطه معین ، تفاوت در تولید ، سرمایه گذاری را در قسمت جدید توجیه می کند. ما همچنین مشاهده کرده ایم که کاربران حتی با صفحات فک ترک خورده و سوراخ شده ، بدون انجام کنترل صحیح و هزینه تولید x آنالیز می کنند.

چه موقع صفحه فک را بچرخانیم؟

وضعیت ایده آل زمانی خواهد بود که حتی سایش در ناحیه صفحه فک با استفاده از تمام دندان های منگنز اتفاق بیفتد و نیاز به اجرای “نوبت” یا تغییر تولید را از بین ببرد.

این غیر ممکن است ، زیرا ، مناطقی وجود دارد که نمی توانیم از سایش شدیدتر از سایرین جلوگیری کنیم ، عمدتاً به دلیل هندسه حرکت خردکننده ، مانند نوک پایین فک ثابت و ناحیه مرکزی صفحه فک نوسانی ، بنابراین نوبت باید برای دستیابی به عملکرد و استفاده بهتر انجام شود. ما به نوبه خود یک چرخش مضاعف را توصیه می کنیم:

صفحه فک ثابت – تا ۵۰٪ از ساییدگی در ناحیه تحتانی استفاده شود و نوبت اول را بگیرید. نوبت دوم را در هنگام وقوع سایش از ۹۰٪ تا ۱۰۰٪ ایجاد کنید. با استفاده از ۵۰٪ باقی مانده از چرخه زندگی این اندام نتیجه گیری کنید.

 

Drawn images of rotating the jaw plate.

 

صفحه فک چرخان – همان رویه روی صفحه فک نوسان اعمال می شود ، زیرا اگرچه سایش در ناحیه مرکزی اتفاق می افتد ، اما به ندرت در وسط دقیق صفحه فک رخ می دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *