توری سرندی:

توری سرندی نوعی توری است که در کارخانه ها، معادن و بخش های صنعتی مختلف کاربرد های مختلفی دارد. عمده کاربرد توری سرندی در بخش صنعت ساختمان سازی و معادن می باشد، که از بافت های لوزی، مربع، نیم دایره و به صورت بافت تولید می  شود. فروش آنها متفاوت است و بستگی به نوع آن دارد، به صورت متری و کیلویی به فروش می رسد. بخش عمده استفاده آن در صنعت ساختمان سازی برای دیوار کشی های موقت، حصار کشی و محدودیت در قسمت های تحت کنترل و کاربرد هایی مشابه است. در ادامه با انواع آن و کاربرد های هر کدام بیشتر آشنا می شویم.

 

 گالوانیزه:

این توری به دو نوع در بازار عرضه و تقاضا می شود. نوع گالوانیزه و آهنی، نوع گالوانیزه از سیم مفتول گالوانیزه نمره بیست به صورت رول های 30 متری عرضه می شود    که دو نوع درشت و ریز دارد. نوع ریز آن با چشمه 8 یا 10 که ریز است مخصوص شن و ماسه می باشد. در معادن از توری سرندی گالوانیزه برای سرند کردن              استفاده می شود تا منابع معدنی استخراج شده با کمک این توری سرندی به قطعات بزرگ و کوچک تقسیم بندی و سرند شوند.

 آهنی:

در بخش صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. برای تقسیم بخش های مختلف زمین ها و هر قسمتی که نیاز به محدودیت موقت، حصار کشی، تقسیم بندی و غیره دارد استفاده می شود. این نوع از توری سرندی برعکس نوع دیگر آن یعنی گالوانیزه به صورت کیلویی به فروش می رسد و معمولا بافت های درشت آن مشتری بیشتری دارد. هر متر از این توری سرندی حدود 4 کیلو گرم وزن را دارد.

از این محصول علاوه بر کاربرد در صنایع معادن و ساختمان سازی در ساخت قفس های مقاوم برای حیوانات هم می توان نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *