خط تولید شن و ماسه

فروش و مشخصات خط تولیـد شن و ماسه موضوعی است که در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل برای شما بررسی کنیم. با توجه به نیاز شرکت های راهسازی و عمرانی مختلف، برخی از این شرکت ها با توجه به نیاز به حجم بالای ماسه و شن در فعالیت های عمرانی خود، اقدام به خرید خط تولید شـن و ماسه به صورت کامل می کنند تا بتوانند نیاز خود را برای استفاده از این مصالح برای همیشه و به صورت کامل برطرف کنند.

در این مقاله قصد داریم تا ابتدا نکات و مواردی را در خصوص این خط تولید و اجزای آن و عملکرد آن ها برای شما بازگو کنیم. سپس و در ادامه ابعاد تجاری آن مانند خرید، فروش و قیمت نیز برای شما بررسی می شود. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

فروش و مشخصات خط تولیـد شن و ماسه

یک خط تولید کامل شن و ماسه، از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام کار خاصی از فرآیند تولید را انجام می دهند. هرکدام از اجزای خط تولیـد شن و ماسه، به دلیل انجام قسمتی از کار تولید شن و ماسه مانند فرآیند سنگ شکنی، باید در خط تولید حضور داشته باشند. در غیر اینصورت فرآیند تولید شن و ماسه با مشکل رو به رو خواهد شد.

 

فیدر اولین جز از این فرآیند است که مواد از طریق آن به خط وارد می شود. سنگ های وارد شده به خط تولید به وسیله نوارنقاله و با عرضی مشخص بر اساس حجم خط تولید شـن و ماسه، شن، سنگ و ماسه را بین اجزای مختلف سیستم جا به جا می کنند. سرند نیز به مانند غربال سنگ ها با سایز مختلف را مجزا می کند. همچنین سنگ شکن نیز وظیفه خرد کردن را به عهده دارد. در پایان نیز از ماسه شوی به عنوان شستشو دهنده محصول استفاده می شود.

خرید مستقیم خط تولـید شن و ماسه به صورت کامل

در چنین خریدی شما با قیمت های گزافی سر و کار خواهید داشت. بنابراین باید سعی کنید تا حد امکان واسطه ها را حذف کنید تا بتوانید خط تولـید شن و ماسه را با قیمت واقعی خود خریداری کنید. در تماس با ما شما می توانید این اجزا را با قیمت کف کارخانه و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *