نوارنقاله

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مشخصات و فروش نوارنقاله برای شما صحبت کنیم. تسمه نقاله یکی از مهم ترین ابزار در حمل مواد در صنایع و معادن مختلف است. در این مطلب ابعاد مختلف این محصول مانند مشخصات، کاربرد، خرید مستقیم و قیمت نوارنقاله را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم. برای کسب تمامی اطلاعات می توانید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات و فروش نوارنقاله

تسمه نقاله یا نوارنقاله یکی از مهم ترین سیستم هایی است که تا به امروز به منظور حمل مواد مختلف در صنایع طراحی و به کار گرفته شده است. این وسیله به این صورت کار می کند که در آن با استفاده از دستگاه های مکانیکی مانند گیربکس و همچنین غلتک های متعدد، لایه ای روی غلطک ها قرار گرفته که با حرکت غلطک ها به حرکت افتاده و مواد روی خود را جا به جا می کند.

تسمه نقاله یا نوارنقاله از مهم ترین اجزای فرآیند سنگ شکنی است که معمولا به همراه انواع سنگ شکن ها به منظور انتقال مواد برای مراحل مختلف سنگ شکن، اولیه به ثانویه، ثانویه به ثالثیه و یا سایر انتقال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کشورهای ایتالیا، آلمان و انگلستان از جمله بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان تسمه نقاله یا کانویر بیلت در دنیا هستند که محصولات را با قدرت انتقال بالا و کیفیت مناسب به مصرف کنندگان خود عرضه می کنند.

انواع تسمه نقاله

تسمه نقاله ها نیز بر حسب مواردی چون طراحی، کیفیت و کاربری دارای انواع مختلفی هستند. از جمله مشهور ترین انواع نوارنقاله ها می توان به تسمه‌های نقاله EP، تسمه‌ نقاله ELETEX، تسمه‌ نقاله FLEXOBORD و تسمه‌ نقاله ARABELT اشاره کرد.

در تمامی انواع نوارنقاله ها، کاور یا پوششی که بار قابل حمل بر روی آن قرار می گیرد، از لاستیک هایی مقاوم در برابر پارگی، ضربه، حرارت و عوامل مخرب ساخته می شود.

فروش مستقیم نوارنقاله

شما می توانید برای خرید مستقیم انواع مختلف نوارنقاله به صورت مستقیم و با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید. در این تماس اطلاعات دقیق شامل ابعاد، مشخصات گیربکس و… به شما داده خواهد شد. با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *