سنگ شکن چکشی

سنگ شکن چکشی چیست؟

دستگاه سنگ شکن چکشـی نمونه ای بارز از محصولی است که برای خرد کردن سنگ های سفت و محکم به کار برده می شود. در واقع پروسه خرد کردن سنگ در این دستگاه با استفاده از چکش های داخل آن که به صورت دورانی حرکت می کنند و هم چنین برخورد سنگ ها با همدیگر در این دستگاه انجام می گیرد.برای فروش سنگ شکن چکشی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

کاربرد دستگاه سنگ شکن چکشـی

کاربرد و استفاده از این دستگاه جهت خرد کردن کانی هایی به قطر 400 میلیمتر و تبدیل آن ها به مصالح ساختمانی هم چون شن و ماسه است، پس سنگ شکن چکشی از کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمانی برخوردار است و به همین دلیل فروش این محصول زیاد است.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه سنگ شکن چکشـی

فروش سنگ شکن چکشی به این دلیل زیاد است که طول عمر دستگاه هم بنابه استفاده از آلیاژ فولاد در قاب و سطح داخلی دستگاه بسیار بیش تر شده و خرید آن می تواند برای صاحبین کسب و کارهای مختلف از توجیه اقتصادی نسبتا مناسبی برخوردار باشد. هم چنین یکی دیگر از مواردی که می تواند بر روی فروش سنگ شکن چکشی موثر باشد تغییر سایز مواد خروجی وارد شده به آن است که این اصل از طریق تغییر میله داخل دستگاه انجام داد.

 

 

فروش سنگ شکن چکشیتوانایی سنگ شکن چکشـی

اما توانایی این دستگاه جهت خرد کردن انواع کانی های مختلف 5 الی 30 تن در ساعت است. هم چنین تمامی مواد به کار گرفته شده در این دستگاه ضد سایش به حساب می آیند و همین اصل موجب استحکام و بالا بردن طول عمر دستگاه شده است. هم چنین در داخل سنگ شکن چکشـی از سیستم آب بندی جهت از بین بردن گرد و غبارهای آن استفاده می شود که این یکی از توانایی های منحصر بفرد مربوط به این دستگاه به شمار می رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید سنگ شکن چکشی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *