همه چیز درباره آسیا ورتیکال میل در این مقاله برای شما بیان خواهد شد. این نوع از آسیا یکی از انواع مورد استفاده در عملیات سنگ زنی و تولید پود از سنگ های معدنی است. البته به دلیل شکل و نحوه عملکرد متفاوت، این نوع آسیا با سایر انواع مانند رادمیل یا بالمیل دارای تفاوت های است.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد ابعاد فنی آسیا ورتیکال میل و همچنین روش درست خرید آن بدون واسطه با شما صحبت کنیم. در صورت تمایل به دریافت قیمت دستگاه نیز تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

همه چیز درباره آسیا ورتیکال میل

این نوع آسیا برای پردازش فرآیندهای مختلفی برای مواد از جمله سنگ های غیر فلزی، سیمان، متالورژی و زغال سنگ استفاده می شود. این نوع از آسیا به دلیل ساختاری که دارد، پوشش کمتری نسبت به سایر انواع دارد. برای مثال مساحت پوششی آسیا ورتیکال میل نسبت به بالمیل ۵۰ درصد کمتر است. البته به همین دلیل و به صورت طبیعی مصرف انرژی این نوع بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از نوع بالمیل کمتر است.

آسیا ورتیکال میل

از مزایای آسیا ورتیکال میل می توان به عملکرد ساده و راحت، مصرف انرژی کمتر، دقت و کیفیت سنگ زنی بالاتر و همچنین مصرف کمتر انرژی و بازدهی بیشتر آن نسبت به سایر انواع اشاره کرد. عملکرد کلی این نوع آسیا به این شکل است که از چند غلطک و دیسک برای خرد کردن مواد به صورت عمودی نصب شده روی محور استفاده می کند.

خرید مستقیم آسیا ورتیکال میل

شما در صورتی که با تولید کننده این محصول به صورت مستقیم در ارتباط باشید، می توانید انتظار داشته باشید تا با پرداخت قیمت واقعی و مستقیم محصول را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. در این روش واسطه ها برای شما حذف می شوند.

در صورتی که قصد خرید مستقیم و یا دریافت اطلاعات و مشخصات فنی دقیق آسیا ورتیکال میل را دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین قیمت محصول نیز به شما ارائه خواهد شد.