همه چیز درباره سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی برای شما در این مطلب بررسی می شود. ابتدا قصد داریم تا در خصوص نحوه عملکرد این نوع از دستگاه سنگ شکن و ساختار آن برای شما صحبت کنیم. سپس موارد استفاده و نکات مهم در خصوص سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی برای شما بیان خواهد شد. همچنین در پایان مقاله در خصوص نحوه خرید مستقیم با قیمت واقعی این نوع سنگ شکن برای شما صحبت خواهیم کرد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

سنگ شکن خرگوشی

همه چیز درباره سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

این نوع سنگ شکن از دسته سنگ شکن های چکشی است. شفت این دستگاه عمودی بوده و بر خلاف برخی از انواع دیگر افقی نیست. به دلیل استفاده از چکش و فرآیند ضربه این نوع سنگ شکن در دسته بندی بزرگتر در زیرمجموعه سنگ شکن های ضربه ای قرار می گیرد.

در این نوع، چکش ها با سرعت بالا حول محور شفت می چرخند و فرآیند ضربه زنی برای خرد شدن سنگ ها آغاز می شود. این سنگ شکن در مراحل ثالثیه یا همان مرحله سوم فرآیند خرد کردن سنگ ها استفاده می شود. سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی معمولا برای خرد شدن بهتر سنگ ها و تولید ماسه، بعد از سنگ شکن فکی قرار می گیرد.

نکات و موارد مهم در خصوص سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

این سنگ شکن دارای مزایای مهم و ویژگی های خاصی است که در این قسمت از مطلب به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • به دلیل قرارگیری بعد از سنگ شکن فکی، این سنگ شکن با ساختاری که دارد، فرآیند تولید ماسه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.
  • ماسه تولیدی در سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی یکدست و مکعبی شکل است.
  • تناژ تولید بالا
  • به دلیل طراحی مناسب در این نوع هم سنگ ها به بهترین شکل خرد می شوند و هم از قاب و روتور محافظت می شود.

به وسیله درهای تعبیه شده در سنگ شکن خرگوشی، دسترسی به روتور و سایر اجزا برای تعمیرات بسیار ساده است.

نحوه عملکرد سنگ شکن خرگوشی


سنگ‌شکن یا ماسه‌ساز خرگوشی که به دلیل راندمان پایینی نسبت به سایر دستگاه‌های سنگ‌شکن، بیشتر برای شکننده‌تر شدن سنگ‌ها و استخراج کانی‌های نرم مانند آهک، کوارتز و گرانیت استفاده می‌شود. در تأسیسات شن و ماسه، ماسه‌ساز خرگوشی به طور گسترده استفاده می‌شود و شکل و مدل سنگ‌دانه‌ها و ماسه‌های خروجی این دستگاه به صورت چند وجهی، تیز و شکسته است.

مزایا و معایب سنگ شکن خرگوشی

ماسه‌ساز خرگوشی دارای مزایای بسیاری نسبت به راک آن راک و دستگاه‌های دوطرفه است. یکی از مزایای اصلی آن، قیمت پایین آن است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای معادن تازه تاسیس با بودجه محدود تبدیل می‌کند. علاوه بر این، ماسه‌ساز خرگوشی در بازار خرید و فروش به دلیل قیمت مناسب خود بسیار محبوب است، اما ظرفیت کمتری نسبت به سایر ماسه‌سازها دارد. از طرف دیگر، ماسه‌ساز دوطرفه قابلیت ارتقا و افزایش ظرفیت بیشتری دارد و با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه‌های مورد نیاز، ساخته می‌شود.

ضمناً وجود سه در جانبی در ماسه‌ساز خرگوشی باعث شده است که دسترسی به قطعات داخلی آن آسان شود و تعویض آنها به سادگی انجام پذیرد. همچنین، نصب این دستگاه بسیار سریع و آسان است. سیستم لرزشگیر ماسه‌ساز خرگوشی نیز باعث بهبود عملکرد و عملکرد بهتر دستگاه با لرزش کمتر می‌شود

خرید مستقیم سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی

شما برای خرید این دستگاه با بهترین قیمت باید به صورت مستقیم با تولید کنندگان اصلی و معتبر آن در ارتباط باشید. برای این منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن دریافت قیمت سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی، محصول را با قیمت اصلی و بدون واسطه خریداری کنید. با ما تماس بگیرید.