هنگام افزایش تولید ، پمپ های آسیاب و سیستم های پمپاژ همگی نقش دارند. سیستم های پمپاژ باید در مرحله فرایند ارزیابی شوند. در اینجا هشت نکته وجود دارد که باید در مورد پمپ ها مورد بررسی قرار دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که در هنگام افزایش تولید ، کل دستگاه آماده تحقق الزامات است.

 

1. از در دسترس بودن قدرت موتور اطمینان حاصل کنید

 

یک کارخانه خوب طراحی شده از قدرت کافی به پمپ های آسیاب اختصاص می یابد. پمپ ها به طور معمول بر روی درایوهای سرعت متغیر کار می کنند ، به این معنی که متغیرهای فرایندی زیادی وجود دارند که بر سرعت و در آخر ، ترسیم قدرت تأثیر می گذارند. این ایده خوبی است که به داده های SCADA در مورد قدرت تاریخی کشیده شده برای برآورد بهتر میزان توان موجود برای افزایش تناژ نگاهی بیندازیم. به جای استفاده از برگه های داده های مهندسی که تا حدودی بیش از حد تبیین شده اند ، استفاده از نقشه ابر نوع نقطه ای که جریان و فشار پمپ را به عنوان تابعی از زمان نشان می دهد ، سودمند است. با استفاده از این اطلاعات می توان اندازه بهینه همه پمپ ها و سیکلن ها را برای دستگاه تعیین کرد.

2. هنگام کاهش سرعت ورودی ، سایش پروانه را به حداقل برسانید

 

سرعت ورودی زیاد همراه با اشیاء بزرگ و تیز دلیل مهمی در سایش پروانه است. به عنوان یک راهنما ، 4.5-5 متر بر ثانیه (متر در ثانیه) حداکثر حد برای کارهای سایشی در نظر گرفته شده است ، اما مفید است که سرعت ورودی را با تأمین کننده قبل از افزایش جریان پمپ بررسی کنید. به طور معمول ، تأمین کنندگان پمپ انواع پروانه ها و آسترهای ورودی را برای همان پوشش ارائه می دهند که می تواند به کاهش سرعت ورودی بدون آسیب رساندن به راندمان یا نیاز به یک به روزرسانی گران قیمت کمک کند.

3. خنک کننده گیربکس را با قدرت بالاتر در نظر بگیرید

 

با افزایش وظیفه پمپ ، معمولاً قدرت انتقال یافته از طریق گیربکس نیز افزایش می یابد. این بدان معنی است که میزان گرما نیز افزایش می یابد: گیربکس که به اندازه ای برای خنک کننده هوا به اندازه اندازه می گیرد ممکن است با وظیفه مداوم بالاتر گرم شود. باید به ظرفیت خنک کننده سیستم روغن کاری بخصوص در دمای بالاتر محیط و ارتفاعات توجه شود.

4- فشار آب در غدد غده در سرهای بالاتر

 

سیستم آب مهر و موم غده پمپ باید به اندازه ای باشد که بتواند در همه شرایط عملیاتی جریان مداوم آب غده را تحویل دهد. این امر در مورد وظیفه پمپ ، از جمله هرگونه افزایش سر به دلیل افزایش تناژ صدق می کند. همچنین باید بررسی کرد که سیستم آب مهر و موم غده هنگامی که سایر خواسته ها روی آن قرار می گیرند ، مانند پایین آمدن شیلنگ یا گرگرفتگی ، کفایت می کند.

5- لوله های بزرگتر را با اصطکاک در نظر بگیرید و در خم ها بپوشید

 

اگر سرعت را دو برابر کنید ، میزان اتلاف مواد 16 برابر می شود و میزان ساییدگی ساییدگی روی سطح تقریبا متناسب با قدرت چهارم سرعت است. در صورت افزایش قابل توجه در ورودی ، لازم است در نظر بگیرید که اندازه لوله بهینه است یا خیر. اندازه مناسب اجازه می دهد تا تلفات اصطکاک و سایش به حداقل برسد. البته اگر تغییرات زیادی در جریان وجود داشته باشد ، باید حداقل سرعت برای جلوگیری از تسویه حساب بررسی شود.

6. افزایش ظرفیت در گیرنده ها. کاهش حجم زنده.

 

برای اینکه امکان کار با روند پایدار فراهم شود ، در صورت وجود افزایش زیاد در توان ، می توان حجم واشرها را دوباره بررسی کرد. زمان اقامت معمولی برای ریخته گری آسیاب به ترتیب 30-60 ثانیه است. اگر زمان اقامت خیلی کوتاه باشد ، کنترل سطح ممکن است دشوار باشد.

7. با محاسبه کفگیر کف برای آماده سازی سقوط آماده شوید

در صورت وجود توقف کارخانه ، حداکثر جریان ورودی را بر اساس محاسبات موجود در حجم زنده کف های کف آماده کنید. این ممکن است شامل جریان سرریز استاتیک آسیاب و هرگونه دریچه زباله به لوله های خالی و ریخته گری باشد. اگر اندازه پاش افزایش یافته یا حجم آسیاب عوض شود ، ممکن است کفگیرها کوچکتر شوند. در این حالت ، می توان ریخت و پاش های موجود را عمیق یا بزرگ کرد ، تا بتواند با حجم آن مقابله کند ، یا پس از آن ریخته گری های اضافی ایجاد شود. به طور معمول ، بخارهای آسیاب به دلیل احتمال ورود توپهای آسیاب به داخل ماسک ، باید از ماسکهای دیگر موجود در دستگاه جدا شوند.

 

8- برای اطمینان از در دسترس بودن ، کنترل خودکار سیکلون ها را در نظر بگیرید

یک دستگاه خوب طراحی شده باید از ظرفیت سیکلون اضافی کافی برخوردار باشد تا بتواند حداقل با یک بار چرخه در حد معمول حداقل یک سیکلون را کنار بیاورد. اگر تناژ یا بار چرخشی افزایش یابد ، در این صورت تعداد سیکلونهای موجود کاهش می یابد. استفاده از سیکلون “تعمیر و نگهداری” برای ظرفیت اضافی وسوسه انگیز است ، اما این می تواند به عدم دسترسی ناامید کننده منجر شود. اگر خوشه های سیکلون در حال حاضر تحت کنترل دستی هستند ، پس هر به روزرسانی زمان ایده آل برای در نظر گرفتن مزایای کنترل خودکار است.

این پست وبلاگ بخشی از یک سری سه تکه است که در مورد چگونگی افزایش تولید دستگاه هنگامی که در حال حاضر با ظرفیت کامل در حال کار است ، افزایش می دهد. این سریال شامل موارد زیر است:

1. ارزیابی فرایندها برای بهترین ارزش

2. تنگناهای مدار تعهد

3. 8 مورد را با پمپ های آسیاب در نظر بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *