سنگ شکن های مخروطی چند منظوره Metso MX4 مدور در سراسر جهان در برنامه های مختلفی سفارش داده می شوند و مصالح مصنوعی از ریز تا درشت برای مشتریان خود تولید می کنند. آنها افزایش قابل توجهی در بهره وری  هزینه را از طریق افزایش حداکثر 10٪ در زمان سنگ شکن ، کاهش تا 10٪ در OPEX و حداکثر 70٪ استفاده از قطعات داشته اند. پس از آن چه چیزی باعث می شود MX بسیار متنوع و کارآمد باشد؟

 

تولیدکنندگان کل از نظر کارآیی ، مدیریت هزینه و تأثیرات زیست محیطی با فشارهای روبرو روبرو هستند. برای تحقق این خواسته ها ، سنگ شکن مخروطی MX برای بیشترین شرایط صخره ای با تمرکز ویژه روی ویژگی های تنظیم خودکار طراحی شده است. MX عملیات مقرون به صرفه و ایمن را با نسبت کاهش بالا ، شکل و استحکام محصول عالی ، همه مهم در برنامه های کاربردی کل امکان پذیر می سازد. MX با طراحی منحصر به فرد سینمایی و سنگ شکن سنگ شکن ، MX از نظر کاربرد بسیار انعطاف پذیر است ، خواه صنعت معدن باشد یا معدن ، سنگ نرم یا سنگ سخت. MX برای کاربردهای ثابت یا موبایل در مراحل خرد کردن ثانویه ، سوم یا چهار ساله مناسب است.

سنگ شکن مخروطی MX ™ Multi-Action دارای فن آوری منحصر به فردی است که بهترین ویژگی های سنگ شکن های مخروطی سنتی را در حالی که برخی از معایب معمولی آنها را برطرف کرده اید ، از قبیل متوقف کردن خوراک برای ایجاد تغییرات و جبران خسارت ، پوشیدن ناهموار و طول عمر کوتاه بوش ، محدود کرده است. حفاظت سنگ شکن یا نگهداری وقت گیر.

اتوماسیون یکپارچه برای عملکرد بهینه

برای افزایش کارآیی ، ایمنی و بهینه سازی فرایند ، MX به سیستم اتوماسیون پیشرفته IC60 و کنترل از راه دور مجهز شده است. تنظیم سنگ شکن به طور خودکار در طی روز در شرایط بار توسط پیستون هیدرولیک و بدون نیاز به عملگر تنظیم می شود. هنگام متوقف کردن خرد کردن ، پیستون به موقعیت منزل هدایت می شود و تنظیم با چرخاندن کاسه در شرایط بدون بار بازسازی می شود. با کنترل تنظیمات ، قدرت و فشار از اضافه بار سنگ شکن به صورت خودکار جلوگیری می شود.

چندین پارامتر سنگ شکن قابل تنظیم ، مانند سکو ، سرعت ، حفره ، سطح مواد خوراکی و تنظیم امکان خرد کردن انتخابی را فراهم می آورد. همراه با سیستم اتوماسیون یکپارچه ، MX حداکثر استفاده از قطعات سایش و در نتیجه فواصل نگهداری طولانی مدت را فراهم می کند. این بدان معناست که افراد باید زمان کمتری را در نزدیکی سنگ شکن بگذرانند و بنابراین کمتر در معرض گرد و غبار ، سر و صدا و قطعات متحرک قرار خواهند گرفت.

ترکیب بهترین های جهان HP و GP

فن آوری چند منظوره MX بهترین ویژگی ها را از سنگ شکن های مخروطی از نوع HP و GP ، مانند پیستون درون شافت اصلی مانند GP ها و کاسه چرخان مانند HP ها را ترکیب می کند. پیستون امکان تنظیم دینامیکی و جبران سایش در شرایط بار را می دهد که بطور قابل توجهی باعث افزایش زمان سنگ شکن می شود. MX هیچ عنکبوتی را محدود نمی کند که باعث می شود عملکرد خرد شده بهتر و طول عمر طولانی تری داشته باشد. MX برای محافظت عالی و فضای بزرگ حفره ، حتی با قطعات پوشیدنی جدید ، ترامپ موثری دارد. تغییر آسترها بسیار آسان و سریع است و نیازی به تهیه مواد پشتیبان یا عملیات گرمایش نیست.

Metso MX solutions همچنین راه حلهای جدید فن آوری دارد که در سنگ شکن های سنتی مورد استفاده قرار نمی گیرد ، مانند سیستم ضد چرخش صفر دور در دقیقه که برای شرایط خاموش / خاموش و ساخت شن و ماسه مناسب است. خانواده محصول MX سفر خود را آغاز کرده اند و کارایی خود را قبلاً ثابت کرده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *