دستگاه ماسه شور

ماسه یکی از مواد اولیه مهم برای ساخت مصالح ساختمانی هم چون ملات، بتن و آسفالت است و در صنعت راه و ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دست آوردن ماسه ای که عاری از هر گونه ناخالصی و سستی باشد به وسیله دستگاه ماسه شور امکان پذیر است و این دستگاه از کاربرد بسیار زیادی در این صنعت برخوردار است.

 

طریقه کارکرد دستگاه ماسه شور

دستگاه ماسه شور خود به دو مدل ماسه شور مارپیچی و حلزونی تقسیم بندی می شود و هر کدام از این مدل ها به روشی خاص انواع ناخالصی را از شن و ماسه جدا می کنند. به فرض مثال در دستگاه ماسه شور مارپیچی، ابتدا ماسه دارای ناخالصی درون دستگاه ریخته می شود و این ماسه به قیمت مخزن آبی که در دستگاه وجود دارد هدایت می شود، دستگاه ماسه شور مارپیچی با گردش پره های خود تلاطمی را در سطح آب ایجاد می کند و این تلاطم به سطح شن و ماسه دارای ناخالصی برخورد می کند و همین مساله باعث جدا شدن ناخالصی از سطح آن می شود و باعث می شود که ماده ای بدون هیچ گونه ناخالصی داشته باشیم که در صنعت راه و ساختمان از آن استفاده کنیم.

امروزه از اهمیت شن و ماسه با خبر هستیم و می دانیم که اگر کیفیت نامطلوب از این ماده اولیه به دست ما می رسد پروژه های بی کیفیتی در این صنعت به سرانجام خواهند رسید، پس قبل از هر کاری لازم است که بهترین و با کیفیت ترین شن و ماسه را به تولید کنیم. به هر حال این مدل اهمیت دستگاه ماسه شور را می رساند و لازم می دانیم که بیشتر با این دستگاه آشنا شویم.

 

دستگاه ماسه شور مارپیچی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و هم چنین اطلاع از قیمت فروش مربوط به این محصول با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *