تاپشل:

تاپشل از جمله کلیدی ترین قطعات سنگ شکن هیدروکن می باشد، قطعه فولادی و محکمی که کانکیو روی آن نصب می شود، این دو قطعه در کنار هم و با اتصال به یک دیگر موجی خرد شدن سنگها با قدرت و توان بالا می شوند که در عمل شن و ماسه سازی در معادن سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پوسته اصلی در هیدروکن که از دو قطعه سنگین و کربنی به نام های تاپشل و باتمشل ساخته می شده است. تاپشل که توسط دوازده پیچ اصلی و مهم به باتمشل هیدروکن بسته می شود در کنار کانکیو که درون تاپشل قرار می گیرد مجموعه ای را تشکیل می دهند که جزئی از دستگاه سنگ شکن هیدروکن می باشد. در قسمت های فوقانی آن نیز اسپایدر نصب می شود که بار ورودی از بین بازوهای دو طرف آن به داخل دستگاه ریخته می شود.

 

تاپشل در سنگ شکن هیدروکن:

مجموعه تاپشل و کانکیو در کنار هم موجب استحکام و قدرت فوق العاده ای می شود، این دو قطعه باید در برابر خرد کردن سنگ های معادن مقاومت داشته باشند تا بتوانند بهتر عمل کنند، از آنجا که هیدروکن های سنگ شکن به عنوان سنگ شکن های ثانویه مورد استفاده قرار می گیرند، تاپشل های مورد استفاده در این هیدروکن ها برای نگهداری کانکیو 450 کیلوگرمی در آن مناسب می باشد، برای استفاده از این هیدروکن ها به عنوان سنگ شکن های اولیه باید قدرت و اندازه آن مورد استفاده در آن به همراه دیگر قطعات از فولاد محکم تر و اندازه بزرگ تری استفاده شوند.

استفاده از تاپشل 4 به همراه منتل 2 و کانکیو 4 در تولید ماسه و شن مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر بخواهید از هیدروکن به عنوان قلوه شکن استفاده کنید باید از اندازه بزرگ تر و کانکیو 4 5 یا 8 در کنار منتل 4 استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *