یک جریان صاف و سازگار با مواد در فرآیند خرد کردن اولیه برای اطمینان از بهره‌وری و درنتیجه سودآوری در فرآیند تولید کل بسیار مهم است. با وجود تجهیزات موجود برای مقابله سریع و ایمن با انسدادهایی که ممکن است روند آن را کند یا حتی متوقف کند ، یک دستگاه می تواند یک رقابت قابل توجهی کسب کند.

 

یک قطع کننده سنگ از راه دور کنترل سریعترین راه برای مقابله با انسداد و جابجایی دوباره جریان مواد است. یک صخره شکن همچنین به اپراتورها امکان می دهد تا پیش از دستیابی به تجهیزات خرد کردن اولیه ، تخته سنگهایی با اندازه بزرگ یا بی دست و پا با مشکل روبرو کنند.

مرحله خرد کردن اولیه یک بخش اساسی در فرایند تولید کل است. اینجاست که حفظ یکنواخت جریان مواد کمک می کند تا بقیه مراحل تولید را در مسیر خود نگه داریم. خرابی ها یا توقف های دیگر می تواند از نظر زمان و هزینه بسیار پرهزینه باشد و در مراحل بعدی این فرآیند مانند خرد کردن ثانویه و ریز تأثیر داشته باشد. انسدادهای ناشی از سنگهای منفرد بزرگ یا مواد درشت یا ناهموار متلاشی می شوند که بیشترین علت توقف آن است.

برخورد با انسداد بسیار بیشتر از آن است که سنگهای مشکل ساز را از بین ببرید و ادامه دهید. تجهیزات ممکن است قفل شده و از کار بیفتد ، و ممکن است پرسنل برای انجام بازرسی های تصویری وقت لازم را بکشند – به عبارت ساده ، کل فرایند تولید می تواند متوقف شود. برای چشم انداز این موضوع ، در یک کارخانه 500 تن مواد در هر واحد پردازش ، یک دوره خرابی روزانه بین 5 تا 10 دقیقه در هر زمان می تواند به ضرر درآمد سالانه به اندازه 150،000 یورو تبدیل شود ، براساس یک پایان قیمت محصول 7 یورو در هر تن.

با وجود یک سنگ شکن نصب شده در ایستگاه خرد کردن اولیه ، انسدادها و ساختهای ایجاد شده ناشی از گیر شدن سنگهای بزرگ یا گیر کردن مواد درشت در کنار هم ، می تواند به سرعت ، دقیق و با اطمینان حل شود. مهمتر اینکه ، روند خرد کردن اولیه می تواند بدون هیچ گونه قطع تولید ادامه یابد. یک سنگ شکن همچنین باعث افزایش بازده بیشتر در طی فرآیند می شود زیرا وقتی جریان مواد از ایستگاه اولیه ثابت می ماند ، مراحل خرد کردن زیر مصالح با کیفیت بهتری با توان بالاتر تولید می کند.

راه حل های شکن سنگ Metso بسته های کاربردی کاملی برای شکستن صخره در مرحله خرد کردن اولیه تولید مصالح هستند که هر مؤلفه برای پاسخگویی به نیازهای سخت این منطقه برنامه خواستار طراحی شده است. آنها بهینه سازی شده اند تا با سنگ شکن های فکی Nordberg © C سری کار کنند تا بهره‌وری کل ایستگاه خرد کردن اولیه را به حداکثر برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *