اوواش

خرید و مشخصات انواع اوواش موضوعی است که در آن مقاله به صورت کامل و مفصل برای شما به آن خواهیم پرداخت. این دستگاه یکی از مهم ترین و مشهور ترین تجهیزات مورد استفاده در شستشوی ماسه است و یک نوع ماسه شوی به حساب می آید. البته در مورد این دستگاه از تجهیزات سنگ شکنی، باید بدانید که اوواش از گروه دینامیکی به شمار می آید.

در این مقاله قصد داریم تا ابتدا این محصول و کاربردهای آن را برای شما معرفی کنیم. سپس مشخصاتی مهم و نکاتی با اهمیت در خصوص آن برای شما بیان می شود. در پایان مطلب نیز قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین روش های خرید مستقیم این محصول با قیمت کف کارخانه را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

خرید و مشخصات انواع اوواش

در سنگ شکن ها و تاسیسات مربوط به آن ها، قسمتی از دستگاه ها به منظور شستشو و تمیز کردن ماسه و شن طراحی شده اند. برای این منظور دستگاه های زیادی تاکنون در انواع مختلف تولید شده است. اما در این میان می توان گفت که اوواش یکی از مدرن ترین و جدید ترین دستگاه های طراحی شده برای این قسمت از فرآیند سنگ شکنی و تولید ماسه است.

 

نحوه عملکرد این دستگاه به صورتی است که با استفاده از ارتعاشات دینامیکی، ذرات در مسیر آب قرار گرفته و شستشو داده می شوند. به دلیل طراحی خلاقانه صورت گرفته در اوواش، محصول نهایی نرم تر خواهد بود. زیرا دانه های ریز درون محصول حفظ می شوند.

خرید مستقیم و بدون واسطه اوواش با قیمت کف کارخانه

خرید مستقیم اوواش با قیمت کارخانه، امروزه توسط مجموعه ما برای شما امکان پذیر شده است. در چنین خرید شما مستقیما با تولید کننده و تامین کننده ارتباط خواهید داشت و واسطه ای در میان نیست. در نتیجه محصول با قیمت مناسبی خریده می شود. با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *