دستگاه ماسه شوی یا سند واش

خرید و مشخصات ماسه شوی در انواع مختلف آن در این مطلب برای شما به صورت دقیق و کامل بررسی می شود. همچنین شما می توانید تا با مطالعه این مقاله تا پایان در خصوص مشخصات فنی سند واش و نکات مهم در خصوص عملکرد آن آشنا شوید. در ادامه مقاله قیمت این دستگاه و مواردی مانند خرید مستقیم و بدون واسطه این دستگاه نیز برای شما بررسی شده است. با ما تا پایان همراه باشید.

خرید و مشخصات ماسه شوی

سند واش دستگاهی است که در صنایع مختلف مانند سنگ شکنی، معادن، آب و برق و… کاربرد دارد. هدف از طراحی این دستگاه شستشو و بهبود کیفیت سطح ماسه و شن است. البته با توجه به ساختار، این دستگاه حتی می تواند یک گزینه ایده آل برای ایجاد و یا خرد کردن انواع شن و ماسه باشد.

نحوه عملکرد انواع مختلف این دستگاه بر اساس شکل طراحی آن ها می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی می توان گفت که انواع مختلف ماسه شوی، با استفاده از حرکت تیغه ها و پره های مخصوص و همچنین فشار جریان آب و تنظیم روتور محرک دستگاه، ماسه و شن را با آب روی هم واژگون کرده و به این صورت این فرآیند را انجام می دهند.

 

در نوع مارپیچی این کار به وسیله پره های مارپیچی تعبیه شده روی شفت افقی دستگاه انجام می گیرد. ماسه شوی یا سند واش در انواع مختلف خود دارای کاربردهای گسترده ای در مناطق مختلف است.

قیمت ماسه شوی و فروش مستقیم آن

شما در حالتی که بخواهید دستگاه مورد نظر خود را برای این فرآیند خریداری کنید، ابتدا باید سعی کنید به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط بگیرید. سپس باید از اعتبار و کیفیت محصولات تولید کننده مطمئن شوید. با این روش قادر خواهید بود تا محصول را با بهترین قیمت و کیفیت مناسب خرید کنید. برای این منظور و دریافت قیمت ماسه شوی می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *