دستگاه سنگ شکن معدن

دستگاه سنگ شکن معدن بیشتر جهت تولید شن و ماسه در معادن مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع به دلیل در معرض قرار گرفتن همیشگی این دستگاه ها در برابر سایش جنس آن را طوری طراحی کرده اند که در برابر این فشارهای خارجی مقاوم باشد، بنابراین جنس بدنه دستگاه سنگ شکن معدن به صورت کامل از فولاد منگنزدار است. همین مساله باعث افزایش طول عمر دستگاه و هم چنین کاهش استهلاک و خرابی های مربوط به آن شده که از ویژگی های بازر مربوط به آن است.

خصوصیات دستگاه سنگ شکن معدن

دهانه ورودی این دستگاه جهت ورود مواد خام و سنگ ها در حالت کلی 120 در 100 سانتی متر است. هم چنین در ابتدای ورود بار و با تحت فشار قرار دادن آن ها این دستگاه سعی در کاهش ابعاد این سنگ ها را دارد و به همین دلیل به سادگی می توان هر نوع سنگ معدنی را جهت خرد کردن در داخل این دستگاه ریخت.

معمولا دستگاه سنگ شکن معدن از یک شانه ثابت و متحرک تشکیل شده است. این فک ثابت بر روی یک مکان ثابتی قرار گرفته و شانه متحرک با ضربه زدن به سنگ های وارد شده، عملیات خرد کردن آن را انجام می دهد.

در حالت کلی این دستگاه برای خرد کردن سنگ هایی به اندازه 150 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد و سنگ های کم تر از این سایز را بایستی توسط دیگر دستگاه های سنگ شکن خرد کرد.

 

سنگ شکن معدن

 

 

از مهم ترین ویژگی های مربوط به دستگاه سنگ شکن معدن می توان به مقاومت بالای آن در برابر فشارهای داخلی و خارجی، طراحی زیبا و منحصر بفرد آن، هزینه نگهداری پایین و تعویض ساده قطعات مربوط به آن و ظرفیت بالا می توان اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی تهیه این دستگاه می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *