دستگاه سنگ شکن

همان طور که بیان کردیم کارکرد سنگ شکن چکشی برای خرد کردن سنگ های ترد و شکننده و هم چنین سفت و محکم مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد این دستگاه سنگ شکن را برای صنایع سیمان، سنگ و کاشی و سرامیک مطرح می کند.

 

خاصیت سنگ شکن چکشی

از مهم ترین خاصیت مربوط به این دستگاه می توان به انتقال قدرت و نیروی وارده به سنگ های داخل آسیاب به داخل بدنه دستگاه اشاره کرد.  طوری عمل می کند که این نیرو را به بدنه وارد می کند تا موتور دستگاه آسیب نبیند. هم چنین اعمال قدرت از سوی سنگ شکن چکشی با استفاده از نیروی محرک فولی و تسمه انجام می پذیرد.

از دیگر خواص مربوط به این دستگاه  می توان به افزایش و یا کاهش دور فولی برای اعمال قدرت اشاره کرد که با توجه به سفت و محکم بودن سنگ های معدنی تنظیم می گردد و همین مورد، کاربرد و خاصیت این دستگاه را برای خرد کردن کانی های مختلف نشان می دهد.

 

سنگ شکن چکشی

 

مکانیزم کارکرد سنگ شکن چکشی

مکانیزم کارکرد دستگاه سنگ شکن چکشی با استفاده از ضربات پی در پی چکش به بدنه سنگ و هم چنین برخورد این مواد معدنی به دیواره دستگاه انجام می گیرد. هم چنین برخورد ذرات خرد شده با همدیگر باعث خرد شدن بیشتر سنگ های معدنی می گردد. این حالت کلی از کارکرد و مکانیزم مربوط به این دستگاه سنگ شکن است که آن را خاص کرده.

اگر بخواهیم ظرفیت تولید مربوط به ان را کاهش و یا افزایش دهیم از طریق تغییر اندازه سوراخ های صفحه مشبک، پیکربندی چکش ها و چیدمان تسمه ها انجام می پذیرد. که این مساله باعث می گردد حتی در سایز خروجی مواد معدنی نیز تاثیر گذار باشد.

برای خرید دستگاه سنگ شکن چکشی و هم چنین ثبت سفارش می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *