انواع کوپلینگ

کوپلینگ های فیدر چیست ؟

کوپلینگ فیدر دستگاهی تغذیه کننده برای سنگ شکن های معادن می باشد، در خط تولید شن و ماسه و در استفاده از سنگ شکن های مختلف در خط های معادن، از سنگش کن های مختلفی استفاده می شود.

سنگ شکن های فکی و مخروطی مثل هیدروکن و کوبیت از جمله آنها می باشند، فیدر نام قطعه ای است که کاربرد آن در تغذیه مخزن دستگاه های سنگ شکن می باشد.

کوپلینگ فیدر در دستگاه های سنگ شکن برای تغذیه این سنگ شکن ها از سنگ های استخراج شده از معادن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص این دستگاه در معادن در این مقاله صحبت کنیم.

کوپلینگ های فیدر معادن:

فیدر ها یکی از مهم ترین دستگاه های تغذیه ای می باشند، تامین انرژی مورد نیاز برای روشن شدن یک تابلو برقی تا تغذیه منابع یک سنگ شکن از سنگ های استخراج شده از معادن همه و همه کار قطعه ای به نام فیدر می باشد که در خصوص تغذیه منابع و مصرف کننده های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. 

فیدر ها از به جریان انداختن یک تسمه، مجموعه ای از غلتک ها و دیگر مسیر های جریان دار می باشد، و اما کوپلینگ قطعه ای فلزی با تعداد پیچ های زیادی می باشد که کاربرد آن برای اتصال دو شفت به یکدیگر و ایجاد تحرک در آنها می باشد.

کوپلینگ فیدر هردو در کنار یک دیگر با استفاده از جریان برق قوی و قدرتمند موجب تحرک مجموعه ای انتقالی شده و در تغذیه دستگاه هایی که به روی آنها نصب شده اند کاربرد دارند، از جمله می توان به تغذیه سنگ شکن های مختلف معادن از قلوه سنگ ها و سنگ های بزرگ و گسترده نام برد که در مجموع موجب خرد کردن و شکستن آنها و تولید شن و ماسه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *