موفقیت در سلامتی و ایمنی در مورد کارهای مختلفی در مناطق مختلف می باشد. اما مهمتر از همه ، باید تعهدات محکمی از تمام سطوح و مناطق سازمان انجام شود. در Metso ، برنامه های ایمنی جذاب و متمرکز بر نتایج در سطح جهانی و محلی ترتیب داده شده است.
علاوه بر مبارزات جهانی ، دفاتر محلی ما اغلب حوادث ایمنی متناسب با خود را انجام می دهند. این اقدامات در سطح جامعه پیام واضحی را به ذینفعان ما در سراسر جهان ارسال می کند که ایمنی در متس ارزش دارد. آنها همچنین به شخصی سازی فرهنگ ایمنی در حال تحول کمک می کنند.

ما می خواهیم برخی از روشهای جذاب مردم ما را در مورد سلامت و ایمنی در کنار یکدیگر جمع کنیم.

1. دروس سلامت در مکزیک

در سایت Irapuato ما در مکزیک ، یک هفته کامل آموزش با موضوعاتی مانند ایمنی کار ، بهداشت کارکنان ، مدیریت محیط زیست و حتی جلوگیری از آتش سوزی برگزار می شود. مراسم تحلیف به معنای واقعی کلمه با یک انفجار به پایان رسید – یک مسخره مخزن گاز منفجر شده. آتش سوزی و جراحات شبیه سازی شده ، مانند سوختگی درجه سوم و شکستگی در معرض ساعد ، در این صورت به مردم ما فرصتی غیر منتظره برای تمرین آتش نشانی و کمک های اولیه داد.

کارگاهها ، تورهای سایت و آموزشها برای کارمندان و خانواده های آنها ادامه یافت ، به ویژه ، یک نمایشگاه بهداشتی با تشخیص بیماری ، یک کار واکسیناسیون و یک کارگاه کمکهای اولیه برای کودکان که روی خرسهای عروسکی تمرین می کنند.

2. ارتقاء فضای کاری بدون آسیب در هند

یک هفته تجلیل از ایمنی در وادودارا هند برگزار شد و فضای کاری عاری از آسیب را ایجاد کرد. سنگفرش هفته یک جلسه مشتاق ذهن در بین پرسنل بود ، تجربیات و ایده هایی در مورد چگونگی بهبود بیشتر فرهنگ ایمنی محلی را به اشتراک گذاشت. برنامه های دیگر اعضای خانواده برای آزمون های ایمنی ، یک کمپین امضاء و نمایشگاهی از تجهیزات محافظ شخصی به ارمغان آورد.

3. مشاهده ریسک مشترک در سوئد

یک روز آزاد در سایت ما Gällivare در سوئد مدیریت ، مأموران و سرپرستان یک مشتری معدن محلی و همچنین پیمانکاران شرکتهای تأمین کننده محلی را به ارمغان آورد. پس از ارائه گزارشی در مورد بهداشت ، ایمنی و محیط زیست معدن ، این گروه از یک کارگاه اطراف بازدید کردند و یک جلسه مشاهده ریسک مشترک را با میزبانان خود انجام دادند.

تمرکز 2017 بر بهینه سازی معیارها

امسال تمرکز روز جهانی بهداشت و ایمنی سازمان بین المللی کار بر توانایی کشورها و شرکتها در جمع آوری داده های قابل اعتماد و استفاده مناسب از آنها خواهد بود. در Metso ، شماره های بهداشتی و ایمنی به همان اندازه سایر معیارهای کلیدی مانند شماره بهره وری و کیفیت ، ارزش دارند.

یکی از مهمترین شاخص های بهداشتی و ایمنی ، که Metso آن را محاسبه و گزارش می کند ، میزان فرکانس حادثه زمانی از دست رفته (LTIF) است که در نمودار زیر نشان داده شده است. نرخ LTIF تعداد حوادث را در مدت زمان 1 میلیون ساعت کار نشان می دهد. Metso هدف قرار دادن LTIF جهانی کمتر از یک است ، اما هدف بلند مدت ما صفر است!

 

LTIF at Metso.

 

موفقیت در سلامتی و ایمنی فقط به جمع آوری داده ها مربوط نمی شود بلکه مربوط به اقدامات مختلف در مناطق مختلف است. باید سیاستها ، دستورالعملها و رویههای محكمی كه پیروی می شود ، انجام شود ، همچنین اهداف و برنامه های عمل مشخص وجود داشته باشد. ارتباط مداوم ، مباحثات باز و مشاهده و اشتراک گذاری نیز لازم است و همچنین اقدامات اصلاحی پیشگیرانه که پیشرفت مداوم را به همراه دارد.

اما مهمتر از همه ، باید تعهدات محکمی از همه سطوح و مناطق سازمان حاصل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *