کاهش درجه سنگ معدن و افزایش هزینه های انرژی چالش های جدیدی را برای صنعت معدن ایجاد می کند. مصرف انرژی مدار چرخ یکی از بزرگترین هزینه های عملیاتی در یک مرکز پردازش معدنی معمولی است. بنابراین ، مهم است که تأثیر فن آوری تجهیزات طبقه بندی بر سرمایه و هزینه های عملیاتی و همچنین عملکرد کلی کارخانه در بلند مدت را بشناسد.

 

در این پست ، ما در مورد برخی از اصول مهم در ارزیابی تجهیزات طبقه بندی بالقوه و چگونگی کمک هیدروکلون های سری Metso MHC to برای مقابله با برخی از چالش های اصلی در تعادل هزینه و عملکرد مدار سنگ زنی شما برای اطمینان از حداکثر بازیابی مواد معدنی بحث می کنیم.

بر کل هزینه های مالکیت متمرکز شوید

هنگام انتخاب طبقه بندی بهینه برای مدار خود ، چندین هدف اصلی برای هدف قرار دادن وجود دارد. این شامل:

-انتخاب وسایلی که عملکرد کلی گیاه را بهبود می بخشد ، از طریق بهبود عملکرد مدار سنگ زنی و بازیابی بهتر مواد معدنی با ارزش
-انتخاب تجهیزاتی که هزینه های قابل قبول و نگهداری را در اختیار شما قرار می دهد
-کاهش هزینه های سرمایه ، از جمله هزینه های مستقیم طبقه بندی کننده و همچنین پیامدهای هزینه غیرمستقیم مانند انتخاب آسیاب حاصل ، هزینه ساخت و ساز و عوامل غیرمستقیم هزینه تحت تأثیر تجهیزات طبقه بندی
متس اخیراً خط جدیدی از تجهیزات طبقه بندی را توسعه داده است. با ارائه جدید ، اکنون ما می توانیم ضمن ارائه بالاترین مقدار پتانسیل ، فناوری بهینه را برای یک برنامه طبقه بندی معین انتخاب کنیم. بخش جدایی ناپذیر این پیشنهاد جدید هیدروسیکلون سری Metso MHC برای طبقه بندی مرطوب است.

اصول طراحی هیدروسیکلون – عملکرد و نگهداری
بر اساس تحقیقات گسترده بازار و بازخورد صنعت ، ما اهداف توسعه هیدروسیکلون Metso را مشخص کردیم ، با تمرکز بر عملکرد و بهبود فرآیند.

 

MHC Series hydrocyclone

 

هندسه داخلی هیدروسیکلون سری Metso MHC ™ بهینه شده است تا جریان صاف از ورودی را از طریق کل هیدروسیکلون ترویج کند ، تلاطم را به حداقل برساند و توان عملیاتی را به حداقل برساند. تلاطم کم ، از مزایای کاهش نرخ سایش در سر ورودی است. علاوه بر این ، مواد بوش مختلف مورد آزمایش قرار گرفته است تا میزان سایش یکنواخت تری را در کل مونتاژ فراهم کند و احتمال حذف اجزای زودرس به دلیل راحتی را فقط کاهش می دهد.

مدت زمان نگهداری و هزینه بیشتر از طریق ساده سازی طرح کاهش می یابد. تعداد اجزاي منفرد توسط بخش مخروطي منفرد كاهش مي يابد كه نياز به آسترهاي مخروطي چندگانه و قطعات مسكن را از بين مي برد.

این خط دارای هفت اندازه هیدروسیکلون مختلف است که از قطر 100 تا 800 میلی متر برخوردار است. هر سایز دارای طیف وسیعی از گرداب یاب و درج های اوج برای تنظیم دقیق عملکرد طبقه بندی است. گزینه های کامپوزیت سایش پلی اورتان با درجه بالا و سرامیک بسته به مشخصات پروژه تعادل بین عملکرد سایش و هزینه ارائه می دهد.

طراحی منیفولد / خوشه استاندارد برای اطمینان از توزیع دقیق و دسترسی به خوراک

طراحی خوشه Metso MHC بصورت استاندارد است و در صورت لزوم مهندسی خاص برنامه در دسترس است. توزیع کنندگان خطی و شعاعی از فشار حتی شکافته و مداوم بین هیدروسیکلون ها اطمینان می کنند. شیرآلات دروازه ایزوله كنترل پنوماتیک كنترل شده (یا دریچه های اختیاری كنترل شده دستی) به طور یکپارچه بین هیدروسیكلون های عملیاتی و هیدروسیكلون های آماده به كار برای نگهداری انجام می شود. همچنین پورت های نظارت فشار برای فشار سنج محلی اختیاری و فرستنده فشار بر روی توزیع کننده خوراک ارائه شده است. طیف وسیعی از پوشش های مقاوم در برابر سایش در دسترس است و پوشش لاستیکی در توزیع کننده خوراک و همچنین لباس های شسته شده و سرریز جریان دارد. در طراحی منیفولد ، برای اطمینان از دسترسی ایمن برای نظارت ، نمونه برداری و حفظ هیدروسیکلون ها و اجزای مانیفولد ، توجه ویژه ای شد.

 

The Metso MHC cluster design is standardized.

 

 

به طور خلاصه ، طراحی تجهیزات طبقه بندی تأثیر بسیار زیادی بر سرمایه و هزینه عملیاتی یک کارخانه دارد. این موارد را باید در هنگام انتخاب تجهیزات برای چرخ سنگ زنی خود در نظر داشته باشید. در وبلاگ بعدی ما ، بر نتایج حاصل از برنامه آزمایش گسترده و میدانی گسترده در Metroc MHC Hydrocyclones متمرکز شده ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *