صنایع معدن در تلاش هستند تا بازنشستگی یک نیروی کار با تجربه فنی را که به چند دهه اخیر به آن اعتماد شده است ،پوشش دهند . چگونه شرکتها می توانند کمبود مهارتهای پرتحرک را جبران کنند؟

 

هر دو صنعت شاهد تغییر نسلی هستند و پیدا کردن متخصصان باتجربه هر روز چالش برانگیز تر می شود. علاوه بر این ، به دلیل رقابت شدید در صنعت ، عملیات به منظور اطمینان از سودآوری کلی آنها ، به سمت انجام کارهای بیشتر با فعالیت کمتر متمایل است.

در نتیجه ، کارفرمایان مجبور می شوند از اشتغال کارگران کاملاً تکنیکی به دنبال کارمندان همه کاره با مجموعه گسترده ای از مهارت ها بگردند. این گزینه همیشه برجسته یا آسان نیست ، بنابراین کارفرمایان برای پر کردن شکاف دانش ، روشهایی را برای اختصاص دادن کارمندان ماهر فنی خود به کارهایی که در نقاط قوت خود بازی می کنند پیدا می کنند.

خدمات کمبود کارگران با تجربه را جبران می کند

یکی از راه های مقابله با کمبود کارگران ماهر ، دریافت پشتیبانی خدمات است. به عنوان مثال ، خدمات چرخه زندگی ما خدمات پشتیبانی ، تعمیر و نگهداری و بهینه سازی تجهیزات را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای مشتری خاص ما تنظیم می شود.

علاوه بر امکان اطمینان از نگهداری کارآمد و مناسب تجهیزات تولیدی ، می توانیم خدمات بهینه سازی فرآیند را نیز ارائه دهیم ، جایی که کارشناسان موضوع ما ممیزی سایت را انجام می دهند. گزارش جامع نتیجه ، ممیزی پس از تولید ، شامل توصیه های بهبود برای کمک به اجرای تولید به روشی بهینه شده است.

با توجه به پایه های نصب شده بزرگ و یادگیری های کلیدی موجود در طی چندین دهه ، خدمات حرفه ای و تیم های خط تولید ما می توانند تنظیمات تجهیزات ، پروفیل های بوش و طرح بندی گیاه را بهینه کنند تا عملکرد کلی گیاه را بهبود ببخشند. این سرویس تأثیر مستقیمی در سودآوری مشتری دارد.


فناوری کمبود مهارت را کاهش می دهد

استفاده از ابزارها و فناوریهای جدید روش دیگری برای جبران مشکلات در یافتن استعدادهای محلی است. به طور کلی ، فناوری پیرامون عملکرد تجهیزات پیرامون یک مفهوم “تنظیم آن و فراموش کردن” توسعه یافته است. فن آوری های دیجیتالی جدید عمدتاً پیرامون نگهداری فعال و تولید حداکثر از دارایی ها توسعه یافته اند.

به عنوان مثال ، با خدمات Metso Metrics برای مصالح ، به مشتریان ما شرایط تجهیزات و داده های نظارت بر عملکرد 24/7 از هر نقطه ارائه می شود. این ابزار به مشتری ما توصیه می کند که هفته ها قبل از وقوع یک رویداد خدمتی نزدیک باشد ، به این ترتیب که قطعات و احتمالاً کار اضافی لازم برای رویداد خدمات برای آن برنامه ریزی شود. برنامه نگهداری داخلی و نقشه تهیه آن ، اطمینان از قابلیت اطمینان دارایی های خود را در اختیار مشتری و راهنمایی و نگهداری سوابق مناسب قرار می دهد.

علاوه بر این ، خدمات Metso Metrics برای استخراج معادن ، یک راه حل پیش بینی تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد ، با هدف کمک به به حداکثر رساندن زمان به کار و بهبود عملکرد مدارهای کم مصرف. این طراحی شده است تا خدمه نگهداری و اپراتورهای موجود در محل معدن را با استفاده از تجزیه و تحلیل ، نظارت بر شرایط و نگهداری پیش بینی – که همه با پشتیبانی کارشناسان متس انجام می شوند ، دید و بینش بیشتری در مورد عملکرد دستگاه خود ارائه دهد.

من معتقدم که این فن آوری های برش ، مشکل پیری نیروی کار را کاهش می دهد و به کاهش نیروی کار اجازه می دهد تا وقت کمتری را در خاموش کردن های نامنظم بگذرانند و به آنها اجازه دهند خود را به نگهداری منظم گیاهان اختصاص دهند.


جذب نسل بعدی نیروی کار ماهر

به نظر من همه چیز با تغییر درک پیرامون صنعت معدن و سنگدانه ها به منظور جذب هزاره شروع می شود. چند هزار سال که وارد نیروی کار می شوند ، می فهمند که هر دو صنعت طی یک دهه گذشته چقدر دور شده اند – دور شدن از عملیات های قدیمی و دستی که ما بطور خودکار با معادن در ارتباط هستیم ، به سمت معادن مدرن و معادن مدرن که تبدیل شده اند.

اگرچه می توان ادعا كرد كه هوش مصنوعی و اتوماسیون برخی از كارها را به پایان می رسانند ، اما با توجه به نیاز به استعداد جدید فنی و فن آوری ، این جذابیت بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این ، اتخاذ فناوری دیجیتال در این صنایع ، هزاران سال فرصت و انعطاف پذیری را برای بهره برداری از تجهیزات و تجهیزات از راه دور ایجاد می کند. در نتیجه ، روزهای جابجایی در یک منطقه دور افتاده یا مجبور شدن به پرواز در داخل و خارج از خانه ، دور بودن از دوستان و خانواده به مدت چند هفته به طور همزمان ، با امکان کار بر روی تجهیزات مختلف در چندین سایت از یک مرکز متمرکز جایگزین می شود. توپی که معمولاً در یک شهر توسعه یافته قرار دارد. نیاز به پشتیبانی 24/7 به ساعات کاری انعطاف پذیر اجازه می دهد تا به راحتی نیازهای تعادل کار و زندگی هزار ساله را جلب کنند. بنابراین ، در پایان ، می گویم که هر سه عامل – خدمات برون سپاری ، فناوری جدید و تغییر در برداشت از معادن ، همگی نقش مهمی در کمک به کاهش کمبود مهارت های فعلی در بخش دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *