همه چیز درباره فروش و مشخصات دستگاه بچینگ در این مطلب به صورت دقیق و کامل برای شما بررسی می شود. این دستگاه یکی از مهم ترین اجزا برای ساخت بتن در برخی از پروژه ها است. در ادامه مقاله بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی های مهم دستگاه بچینگ و همچنین ابعاد تجاری و غیر تجاری آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

 

همه چیز درباره فروش و مشخصات دستگاه بچینگ

اصلی ترین کار این دستگاه میکس و قاطی کردن اجزا تشکیل دهنده بتن است. نام گذاری این دستگاه نشات گرفته از روش کار مرحله ای آن در تولید بتن است. در واقع هر مرحله بتن ریزی را در این دستگاه، یک پچ می نامند. به همین دلیل است که نام دستگاه نیز بچینگ است.

این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه های معدنی و یا سنگ شکن، دارای اجزا و قسمت های مختلفی است. یکی از مهم ترین قسمت های این دستگاه فیدر توزین است که برای توزین مصالح به صورت دقیق به کار گرفته می شود. این دستگاه ظرفیت خاصی در پذیرش مصالح و تولید دارد.

شما باید در خصوص ظرفیت دستگاه بچینگ بدانید که این ظرفیت به میزان حجم مخزن یا دیگ دستگاه بستگی دارد که بتواند چه مقدار مصالح را تحمل کرده و با آن ها کار کند. در قسمت بعدی مقاله مطالبی را در خصوص قیمت و همچنین روش خرید مستقیم دستگاه بچینگ برای شما بازگو کنیم.

 

مشخصات و روش خرید مستقیم دستگاه بچینگ

این دستگاه دارای قیمت های متنوع و متفاوتی متناسب با ظرفیت خود و متریال به کار رفته است. لیست قیمت انواع این دستگاه در ارتباط با ما قابل دریافت است. همچنین در خرید مستقیم دستگاه بچینگ از این مجموعه، به دلیل عدم وجود واسطه ها، شما قادر خواهید بود تا محصول را با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *