سنگ شکن سیار

در حالت کلی دو دستگاه سنگ شکن داریم، سنگ شکن سیار و ثابت. برای پروژه های محدود که در بازه زمانی معین شروع و به اتمام می رسد معمولا از سنگ شکن سیار استفاده می شود، هر چند از این دستگاه در پروژه های همیشگی نیز استفاده می گردد ولی به هر حال از این دستگاه بیشتر برای پروژه های محدود استفاده می شود.

مشخصات مربوط به سنگ شکن سیار

مهم ترین ویژگی که باید در این دستگاه رعایت شود تا از طول عمر بالایی برخوردار شود، عدم استهلاک و خرابی آن در هنگام جابجایی است. به همین دلیل در ساخت این دستگاه از شاسی با استاندارد روز اروپا ساخته شده و تمامی ضربات و فشارهای ناشی از انتقال دستگاه به آن منتقل می شود. هم چنین محورهای روز اروپا در ساخت سنگ شکن سیار مورد استفاده قرار گرفته تا تمامی ضربات را بتواند مهار کند. به هر حال این مهم ترین ویژگی برای این دستگاه به حساب می آید چون که به مانند سنگ شکن ثابت نیست و به دلیل جابجایی همیشگی فشارهای بیشتری نیز به آن وارد می شود.

 

دستگاه سنگ شکن

 

 

توان سنگ شکن سیار

اگر بخواهیم توان این دستگاه را مورد سنجش قرار دهیم، بایستی به حد متوسط ۳۰ الی ۲۰۰  تن در ساعت اشاره کنیم. و از این توان بستگی به نوع کاری که از آن داریم در معادن سنگ، شن و ماسه و حتی سنگ آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی خرید مربوط به سنگ شکن سیار می توانید همین الان با کارشناسان و مشاورین این شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی های کامل را در این خصوص به شما عزیزان ارائه کنند. در ضمن جهت مشاوره و دریافت خدمات بیشتر می توانید از طریق این سایت در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *