گرما ، لرزش ، فشار هیدرولیک ، نیروی الکتریکی یا تنش سازه فقط برخی از عوامل مؤثر بر تجهیزات مورد استفاده در خرد کردن سنگ ، غربالگری و انتقال هستند. تیم مهندسی دو نفره ما – هنری سیسکونن و ایزمو لاپالینین – وظایف اندازه گیری طاقت فرسا را در سرتاسر جهان انجام می دهند و اطمینان حاصل می کنند که قدرت و کارآیی تجهیزات سنگین ما در حد انتظار است.

 

اندازه گیری ها کار و عملکرد مهندسی را تأیید می کنند

هدف ما فراهم کردن تجهیزات با عملکرد بهتر مشتریان است. ما بعنوان مهندسین اندازه گیری ، ما به عنوان بخشی از تیم های تحقیق و مهندسی در این زمینه کار می کنیم. با نتایجی که جمع آوری می کنیم ، می توانیم کار مهندسی را تأیید کنیم و برای توسعه آینده اطلاعات جدیدی اضافه کنیم. داشتن یک تیم سنجش در خانه تضمین می کند که از تخصص Metso – از ایده های اولیه تا فرآیندهای مشتری – استفاده می شود.

علاوه بر این از دیدگاه مهندسی ، می توانیم عوامل مؤثر بر عملکرد تجهیزات را شناسایی کنیم ، به عنوان مثال با بررسی تأخیر در اتوماسیون سنگ شکن. اگر مشتری با برخی از چالش ها روبرو است ، یا متوجه شده ایم که می توان روند کار را بهبود بخشید ، با تیم خدمات ما تماس می گیریم تا اطمینان حاصل شود که اقدامات مناسب انجام شده است.


هیچ دو معدن یا معدن به طور یکسان نیستند

کار ما بسیار متنوع است ، بخشی از آن به این دلیل است که Metso یک شرکت جهانی است و همچنین به دلیل ماهیت عملیات خرد کردن سنگ. کار کاملاً چرخه ای است: با عرضه محصولات جدید ، همه جا مشغول کار هستیم. برای مثال ، صفحه نمایش ، سنگ شکن ، آهنگ و نقاله را اندازه گیری می کنیم. گاهی اوقات کل دستگاه تحت بازرسی است ، بعضی اوقات فقط بخش هایی از آن. موارد بسیاری وجود دارد که بر نتایج تأثیر می گذارد – فرآیندهای مشتری ، کارخانه ها ، تاسیسات ، پایه ها و نحوه استفاده مشتریان از تجهیزات – و آنها همیشه متفاوت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *