دستگاه تیکنر

همه چیز درباره خرید و مشخصات تیکنر در این مقاله برای شما بیان خواهد شد. این دستگاه یکی از مهم ترین ابزار و تاسیسات بازیافتی در سنگ شکن است که با عملکرد و شکل کار خود، می تواند تا هزینه ها را در معادن و سنگ شکن ها کاهش دهد. در ادامه مطلب در خصوص ابعاد مختلف تجاری و فنی این محصول برای شما صحبت خواهیم کرد. همچنین در مقاله پیشنهادی برای شما مطرح شده است که با استفاده از آن می توانید این محصول را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. با ما همراه باشید.

 

همه چیز درباره خرید و مشخصات تیکنر

 

در میان ابزار و تاسیسات شستشوی مواد در سنگ شکن ها، تیکنر در کنار ماسه شوی نقش اساسی را ایفا می کند. در طراحی و تولید این وسیله هدف خاصی دنبال شده است که در راستای کاهش مصرف آب در سنگ شکن ها به منظور شستشوی ماسه و شن است.

تیکنر وسیله ای است که با استفاده از آن در سنگ شکن ها، آب مصرف شده در شستشوی ماسه و شن، بازیابی شده و به صورت درصدی به چرخه باز می گردد. البته بهتر است بدانید که برای بازگشت آب به چرخه شما باید تمامی ذرات، ماسه و سنگ و شن آن را بگیرید. برای این منظور آب در روش معمولی باید ساکن بوده و در استخر قرار داده شود تا مواد اضافه ته نشین شوند.

مزیت تیکنر این است که نیازی به استخر نداشته و آب را با سرعت بالا نسبت به استخر بازیابی کرده و به چرخه بر میگرداند. همچنین این وسیله معادن و سنگ شکن ها را از هرگونه آب ورودی دیگری بی نیاز می کند و تا بیش از 90 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.

 

روش خرید مستقیم تیکنر با کمترین قیمت

 

شما می توانید برای خرید این محصول با قیمت بسیار عالی، با ما به عنوان تولید کننده تماس بگیرید و بدون هیچ واسطه ای با قیمت کف کارخانه خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و دریافت قیمت تیکنر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *