تعمیر و نگهداری بهینه شده یک مزیت اصلی رقابتی برای یک تولیدکننده بزرگ است. برخورد با ارائه دهندگان خدمات و مارک های مختلف می تواند یک خطر مهم باشد زیرا زمان پاسخ ، کیفیت و موجودی در بین عرضه کنندگان متفاوت است. برای سنگ شکن ها ، این قطعات یدکی است که به روز بودن عملکرد را تضمین می کنند. آنها سنگ شکن و روند را ادامه می دهند. آیا داشتن یک شریک حق بیمه برای ارائه قطعات و خدمات برای همه سنگ شکن های شما سودمند خواهد بود؟ ما می گوییم این چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد ، اما فقط با داشتن یک شریک مناسب.

 

خطرات کمتری با دانش فنی ثابت شده وجود دارد

 

برای ما ، کیفیت فقط به ویژگی های قطعات محدود نمی شود ، بلکه به معنای آمادگی ما برای پشتیبانی بیشتر در صورت لزوم است. تأمین کنندگان بخش غیر OEM ممکن است این توانایی را داشته باشند که بخشی از دست رفته را برای سنگ شکن ارائه دهند ، اما آیا این ماده درستی است؟ طراحی درست درست؟ این موارد را نمی توان تضمین کرد و در صورت استفاده از یک منبع زیر بهینه ، خطر نقص در عملکرد یا سرویس دهی اضافی می تواند شروع به صعود کند. ما تخصص و میراث خود را به عنوان پیشگام در بسیاری از فناوری های سنگ شکن را به یک سری برتر از قطعات سنگ شکن برای سنگ شکن های غیر Metso ، سری Contender combined تبدیل کردیم. این قطعات برای اطمینان از تناسب دقیق ساخته شده اند و می توان برای انجام کار حساب کرد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید ضمانت نامه است. اگر این قسمت مطابق انتظارات نباشد ، تولید کننده OEM مانند Metso دارای یک برنامه ضمانت قوی است. با ضمانت ، ریسک هزینه های برنامه ریزی نشده برای اپراتور سنگ شکن به حداقل می رسد و عملکرد به موقع پیگیری می شود. همچنین ، شریک زندگی مانند ما با داشتن ردپای و پیشینه قوی توانایی های بیشتری در دسترس دارد تا اطمینان حاصل کند که قسمت مناسب ، مهم نیست که کدام یک باشد ، در صورت لزوم در انبار موجود است. ما موجودی های بزرگی داریم که به سرعت قابل دسترسی هستند و فقط به قسمت های خاصی محدود نمی شوند.


این یک تصمیم اقتصادی برای انتخاب شریک زندگی است ، نه تنها یک تأمین کننده

یکی از مهمترین مزیت های تمرکز فعالیت های نگهداری سنگ شکن های چند مارک ، از جمله قطعات و خدمات ، صرفه جویی در هزینه است. به جای برخورد با رابط های چندگانه ، تولید کنندگان کل می توانند یک نقطه تماس برای مراقبت از همه چیز داشته باشند. این ذهنیت ماست که به جای فقط لوازم و محصولات فقط یک راه حل شریک در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. این برنامه ریزی را بسیار آسانتر می کند و باعث می شود سرویس کارآمدتر شود و این به افزایش به روز و در نتیجه – با گذشت زمان پول – باعث افزایش سودآوری می شود.


جلوتر از عملکرد و بازی پاید
اری با قطعات سنگ شکن پیشرفته

بعضی اوقات ، ممکن است کافی باشد که قسمت جایگزین با همان راه حل جایگزین شود ، اما هنوز هم می تواند از نظر عملکرد بهبود داشته باشد. لوازم یدکی Contender are محدود به راه حلهای استاندارد نیستند زیرا ما چندین نوآوری را در طراحی گنجانده ایم. در برخی موارد ، مواد و جنبه های ایمنی برای افزایش دوام و پایداری قطعات بهبود یافته است. این نوآوری ها فقط از طریق ارائه دهندگان قسمت قابل دسترسی نیستند فقط بر روی تکرار موجودی های موجود متمرکز باشند.

 

به عنوان مثال ، بوش های تقویت شده عنکبوتی برای سنگ شکن های غیر Metso تقویت شده اند تا عمر عملیاتی طولانی تری برای کمک به عملکرد در سخت ترین شرایط عملیاتی داشته باشند. مواد آن در بازیافت نسبت به مواد سنتی بیشتر از مقدار باقی مانده بالایی برخوردار است. مثال دیگر ، حلقه های تقویت شده با گرد و غبار است که به دلیل طراحی خود روان کننده و ویژگی های مواد انتخاب شده ، کمتر پوشیدگی قطعات فولادی و آلودگی سطح کمتر از گرد و غبار و ذرات را تجربه می کنند. ما محدود به روش های معمولی انجام این کار نبوده ایم بلکه از متالورژی به روز شده و به عنوان مثال از مواد چوبی پیشرفته در طراحی ما برای حلقه های مهر و موم گرد و غبار استفاده کرده ایم.

پایداری را باید در همه مراحل راه ، از ابتدا تا انتها در نظر گرفت. ما از راشهای معتبر از اروپا به عنوان پایه اجزای چوبی خود استفاده می كنیم. ایمنی با ارائه ویژگیهای بخشی مانند بالابرهای بالابر اضافی و همچنین به عنوان مثال با تهیه ابزار مخصوص بلند کردن مانتوهای ساخته شده از Metso برای سنگ شکن های شخص ثالث بهبود می یابد. مهمتر از همه ، عملیات شما با یک شریک قابل اطمینان و کارآمد می شود که می توان در حال حاضر و همچنین در آینده در آنجا حضور داشت.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *